تاریخ انتشار۱۰ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 58182
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

مقاومت؛ یگانه استراتژی مقابله با رژیم صهیونیستی

تنا - بيروت
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاكید كرد: تنها استراتژی كه از لبنان حمایت می كند،‌استراتژی مقاومت و ابراز قدرت در برابر دشمن صهیونیست است.
مقاومت؛ یگانه استراتژی مقابله با رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،" سید هاشم صفی الدین"اظهار داشت: كسی كه به استراتژی دفاع ملی از لبنان اعتقاد دارد نباید گوش و عقل و قلب خود را متوجه طرحهای امریكایی كند و نباید با منطق امریكایی و غربی سخن براند و در راستای اهداف اسرائیل فعالیت كند.

وی افزود: كسی كه این استراتژی را برای خود تعیین كرده است باید از لبنان و قانا و جنوب و همچنین از فریاد كودكان و اهالی مظلوم قانا و جنوب كه سالیان گذشته رنج بسیاری را تحمل كردند،‌ دفاع كند.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینكه از فرزندان جنوب لبنان همیشه صدای مقاومت به گوش می رسد،‌ از استراتژی دفاعی كه از سوی برخی از جریانها در لبنان مطرح می گردد انتقاد كرد و مقاومت را برای كشور ضروری دانست.

وی افزود:كسانی كه درباره سلاح مقاومت به گزافه گویی می پردازند خواستار بازگشت همه تجربه های تلخ گذشته لبنان هستند لذا ما تصمیم گرفته ایم از كشور خود دفاع كنیم.

سید هاشم صفی الدین با بیان اینكه تنها استراتژی كه از لبنان حمایت می كند،‌ استراتژی مقاومت و ابراز قدرت در برابر دشمن صهیونیست است، خاطرنشان كرد: اگر اسرائیل ما را مورد هدف قرار دهد، ما نیز بدون هیچ تردید و اضطرابی آن را مورد هدف قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به غارت منابع نفتی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی در آبهای این كشور، این سوال را مطرح كرد كه در صورت كشف منابع نفتی از سوی لبنان و عدم وجود مقاومت برای مقابله با دشمن طغیانگر و منفعت طلب، چه چیزی مانع دست اندازی این رژیم به منابع ما می شود؟ اخلاق این رژیم، تاریخ و یا سیاست آن؟!

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به تغییر روند معادلات سیاسی منطقه پس از جنگ ۳۳روزه در سال۲۰۰۶ در ادامه تاكید كرد:كسانی كه با مقاومت و سلاح آن دشمنی می ورزند خواستار لبنانی ضعیف هستند لذا ما به مقاومت خود افتخار می كنیم.
https://taghribnews.com/vdcdxf0k.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی