تاریخ انتشار۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 230137

آغاز به کار نخستین دفتر نمایندگی بانك كُره‌‌ای در ایران

نخستین دفتر نمایندگی "ووری بانك" (WOORI BANK) كره‌جنوبی با حضور معاون ارزی بانك مركزی در تهران گشایش یافت.
آغاز به کار نخستین دفتر نمایندگی بانك كُره‌‌ای در ایران
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "غلامعلی کامیاب" معاون ارزی بانك مركزی در مراسم  گشايش دفتر نمايندگي ووری بانک (WOORI BANK)کره جنوبی با اشاره به همكاری بانك‌های كره‌ای با ایران در دوران تحریم، گفت: اكنون كه تحریم‌ها برداشته شده است، به طور قطع باید قدم‌های بلندتری برای توسعه همكاری‌ها برداریم.

"غلامعلی کامیاب" آغاز به كار دفتر نمایندگی این بانك كره جنوبی را مقدمه‌ای برای افتتاح شعبه این بانک در ایران دانست و گفت: ایجاد دفتر نمایندگی می‌تواند برای رسیدن به هدف گسترش همكاری بانكی بین دو كشور كمك شایانی كند و به طور قطع به تشویق ووری بانك برای تأسیس شعبه در تهران منجر می‌شود.

تفاهم‌نامه همكاری بین بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران و بانك كی.دی.بی (KDB) كره جنوبی نیز دیروز به امضای كامیاب و "لی دانگ ژئول" مدیر عامل این بانك كره‌ای به امضا رسید.
کامیاب یكی از ضروریات توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری را ایجاد و افزایش روابط كارگزاری بین بانك‌های ایرانی و كره‌ای دانست.

"لی دانگ ژئول" نیز در این دیدار، امضای تفاهم نامه را قدمی مثبت برای توسعه همكاری‌ها بین بانك مركزی ایران و بانك كی.دی.بی دانست و گفت: بانك ما برای سرمایه گذاری و كمك به توسعه صنعتی در ایران اعلام آمادگی می‌كند؛ در حال حاضر با چهار بانك ایرانی ارتباطاتی داریم و امیدواریم برای رسیدن ایران به رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی یاری رسان باشیم.

 
 
https://taghribnews.com/vdcdsz0x5yt0sf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی