تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 232937

پافشاری نمایندگان عرب کنست بر اقامه نماز در مسجد الاقصی

عضو عربی کنست اسرائیل تأکید کرد که نمایندگان عرب کنست در چارچوب حق طبیعی خود در ماه مبارک رمضان در مسجد مبارک الاقصی نماز خواهند خواند.
پافشاری نمایندگان عرب کنست بر اقامه نماز در مسجد الاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مسعود غنایم گفت: ما به حق طبیعی خود در زمینه اقامه نماز در  مسجد مبارک الاقصی پایبندیم و در ماه مبارک رمضان نماز را در این مکان خواهیم خواند، این اقدام در چارچوب آزادی های عبادت صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان ساخت:دشمن صهیونیستی از 8 ماه پیش ما را از ورود به مسجدالاقصی منع کرده است، ولی ما در ماه رمضان وارد این مکان مقدس خواهیم شد و در آنجا با پروردگار جهانیان راز و نیاز خواهیم کرد.

مسعود غنایم یادآور شد: با ارسال نامه ای به "یولی ادلشتاین" رئیس کنست و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و "رونی الشیخ" بازرس کل پلیس اسرائیل تصمیم همکاران عرب کنست برای اقامه نماز در ماه مبارک رمضان در این مسجد را به آنان ابلاغ کردم.

عضو عربی کنست اسرائیل اظهار داشت:ما برای اقامه نماز در مسجدالاقصی از طرف صهیونیستی اجازه نگرفتیم، زیرا نماز خواندن در قبله گاه نخست حق طبیعی ماست، بلکه تصمیم نمایندگان عرب کنست را به مسئولان اسرائیلی ابلاغ کردیم.
https://taghribnews.com/vdcdsx0x5yt0sn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی