تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 172835

صدور حکم 3500 سال مجازات حبس برای معترضان بحرینی

جمعیت الوفاق بحرین ضمن محکوم کردن تشدید سرکوب معترضان از سوی رژیم آل خلیفه اعلام کرد: از سوی رژیم آل خلیفه، 3500 سال مجازات حبس برای ۳۲۰ نفر از مخالفان رژیم صادر شده است.
صدور حکم 3500 سال مجازات حبس برای معترضان بحرینی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پرس تی وی، اصلی‌ترین گروه مخالف بحرین می‌گوید دادگاه‌های این کشور در سه ماه گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ سال مجازات حبس برای معترضان ضد رژیم صادر کرده‌اند.

انجمن اسلامی ملی الوفاق با محکوم کردن تشدید سرکوب معترضان از سوی رژیم آل خلیفه می‌گوید این مجازات‌های حبس برای ۳۲۰ نفر از مخالفان صادر شده است.

الوفاق همچنین تاکید کرد رژیم منامه در مدت سه ماهی که از ژوئیه آغاز شد بیش از ۳۰۰ چهره مخالف را دستگیر کرد. به گفته الوفاق پنج زن و ۳۰ کودک در میان دستگیرشدگان به چشم می‌خورند.

این گروه مخالف افزود: در همین برهه زمانی بیش از ۶۰۰ خانه در سراسر بحرین مورد حمله قرار گرفت و ملیت ۱۸ نفر نیز به علت اتهامات سیاسی لغو شد.

الوفاق خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ مورد شکنجه و بدرفتاری با مخالفان از سوی رژیم منامه در همین دوره زمانی گزارش شده است.

هزاران معترض دموکراسی‌خواه از اواسط فوریه ۲۰۱۱ با برگزاری تظاهرات متعدد در بحرین، کناره‌گیری خاندان سلطنتی آل خلیفه را از قدرت خواستار شده‌اند.

نیروهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی در ۱۴ مارس ۲۰۱۱ به بحرین اعزام شدند تا در سرکوب معترضان صلح ‌جو به دولت منامه کمک کنند.

در اثر سرکوب مستمر شرکت ‌کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین تاکنون بسیاری از مردم این کشور کشته و صدها نفر نیز دستگیر یا زخمی شده‌اند.
https://taghribnews.com/vdcdsx0fkyt05j6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی