تاریخ انتشار۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۲
کد مطلب : 203137

تظاهرات در مسجد الاقصی علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی

صدها نمازگزار فلسطینی دیروز پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به شدت گرفتن تجاوزات رژیم صهیونیستی، در مسجد الاقصی تظاهرات برگزار کرده و این تجاوزات را محکوم کردند.
تظاهرات در مسجد الاقصی علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از العالم، نمازگزاران فلسطینی با شعار "مسجد الاقصی نماد اعتقادی ما است ... جان و خون مان فدای تو باد ای مسجد الاقصی" از صحن مسجد قبله تا صحن مسجد قبه الصخره راهپیمایی کردند.
 
شرکت کنندگان در این راهپیمایی، از کشورهای اسلامی و عربی خواستند تا به طور جدی مانع از تقسیم مسجد الاقصی شوند و قبل از آنکه فرصت از دست برود، وارد عمل شوند.
 
نمازگزاران بر لزوم حضور فرزندان ملت فلسطین به عنوان نگهبان و محافظ در درون مسجد الاقصی تاکید کردند.
 
شیخ "محمد سلیم محمد" خطیب مسجد الاقصی نیز دیروز در خطبه های نماز جمعه، اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست ها در مسجد الاقصی که از بدو اشغال این سرزمین تا کنون ادامه داشته است، را محکوم کرد.
 
نظامیان صهیونیست هفته گذشته از ورود همه زنان فلسطینی از ساعت 7:30 تا 11 صبح به مسجد الاقصی جلوگیری کردند و کارت شناسایی جوانان و افراد سالخورده را توقیف کرده، دروازه ها را بستند و موانعی در برابر آنها قرار دادند.
آنان نگهبانان دروازه های مسجدالاقصی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به مردان فقط نیم ساعت اجازه حضور در داخل مسجد الاقصی را دادند. به گفته صهیونیست ها، اقدامات یاد شده به عنوان آغاز تقسیم بندی زمانی مسجد الاقصی بوده است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdss0x5yt0zf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی