تاریخ انتشار۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 239633
آیت الله نابلسی:

غرب هیچ ارزشی برای خون مسلمانان قائل نیست

امام جمعه صیدای لبنان با انتقاد از حمایت غرب از تروریسم، تصریح کرد که جوامع غربی هیچ ارزشی برای خون مسلمانان قائل نیستند.
غرب هیچ ارزشی برای خون مسلمانان قائل نیست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از النشره، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان در دیدار اعضای شورای علمای بغداد و الانبار عراق، گفت: هجمه تکفیری ها باید با وحدت مومنان متوقف شود. رخدادهای این روزها در منطقه، نیاز مبرم به تلاش برای کاهش تنش های مذهبی را نشان می دهد زیرا تکفیری ها خطری همگانی به شمار می آیند و بدون توجه به کشور و ملت، تنها به فکر ضربه زدن به جامعه اسلامی هستند.
 
وی افزود: جهان غرب برای خون مسلمانان که هر روز در نقاط مختلف جهان جاری می شود، هیچ ارزشی قائل نیست مگر اینکه به این نتیجه برسد که تروریسم همه جهان را تهدید می کند.
 
آیت الله نابلسی با اشاره به اینکه مشکلات جوامع اسلامی به سایر کشورها نیز منتقل خواهد شد، از کشورهای غربی خواست به حمایت از تروریسم پایان دهند و در راستای نابودی این معضل تلاش کنند.
 
شیخ عبدالقادر الالوسی، رییس شورای علمای الرباط المحمدی بغداد و الانبار نیز در این دیدار تصریح کرد: ما به لبنان سفر کردیم تا همکاری علما در راستای رسیدن به وحدت اسلامی و مبارزه با تکفیری های داعش افزایش یابد.
 
وی به بررسی آخرین تحولات عراق پرداخت و گفت: افزایش جنایت های تروریستی در عراق با عملیات آزادسازی منطقه از سوی نیروهای امنیتی همزمان شده است. تروریست ها با این جنایت ها درصدد دور کردن اذهان از فتنه هستند اما عراقی ها با یکپارچگی در برابر آنها ایستاده اند.
 
این روحانی اهل تسنن خاطرنشان کرد که تروریست ها مطمئنا در مقابله با ملت عراق محکوم به شکست هستند و به ناکامی های بسیاری خواهند رسید.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcdsn0xsyt0s96.2a2y.html
مرجع : رسانیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی