تاریخ انتشار۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 179333

قدردانی آیت الله اراکی از برگزار کنندگان بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی

آیت الله اراکی با بیان اینکه کار برای کنفرانس بعدی وحدت اسلامی از الان شروع شده است اظهار داشت: باید یک ستاد دائم کنفرانس وحدت اسلامی با حضور افراد متخصص راه اندازی شود.
قدردانی آیت الله اراکی از برگزار کنندگان بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی
به گزارش خبرنگار تقریب، آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ظهر روز چهارشنبه طی مراسمی ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی اظهار داشت: کنفرانس وحدت سال جاری یک کار بسیار سنگینی بود که متفاوت از سال های گذشته ارائه شد. در درون این اجلاس چندین کنفرانس برگزار شد که شرکت کنندگان از صنف های مختلف حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این کنفرانس از نظر کمی و کیفی بسیار متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد، اظهار داشت: کار بسیار بزرگی صورت گرفت اما در عین حال برخی اشکالات نیز وجود داشت که امیدواریم این اشکالات کوچک بررسی شود تا در کنفرانس های آینده آنها نیز بر طرف شوند.

آیت الله اراکی با بیان اینکه کار برای کنفرانس بعدی وحدت اسلامی از الان شروع شده است اظهار داشت: باید یک ستاد دائم کنفرانس وحدت اسلامی با حضور افراد متخصص راه اندازی شود و ضعف ها و اشکلات کنفرانس های گذشته را بررسی نمایند تا کنفرانس های آینده بدون اشکالی برگزار گردد.

در ابتدای این نشست صمیمی دکتر محمد رضا گلرو معاون امور اجرایی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب گزارشی پیرامون برگزاری بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی ارائه کرد.
https://taghribnews.com/vdcdsn0fsyt05s6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی