تاریخ انتشار۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 172240

دستگیری سه جوان بحرینی به خاطر نصب نمادهای عاشورایی

نیروهای امنیتی بحرین سه تن از جوانان بحرینی که در حال نصب نمادهای عاشورایی بودند را دستگیر و مدعی شدند که آنها خودروی کاندیدهای انتخابات پارلمانی بحرین را به آتش کشیدند.
دستگیری سه جوان بحرینی به خاطر نصب نمادهای عاشورایی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای امنیتی بحرین سه جوان از جزیره "ستره" بحرین که در حال نصب پرچمهای عاشورایی و آمادگی برای برگزاری مراسم محرم بودند را دستگیر کردند.
وزارت کشور بحرین شنبه شب بیانیه ای در این خصوص صادر کرد که مقامات بحرینی در این بیاینه مدعی شده اند این جوانان دو خودروی یکی از کاندیدهای انتخابات پارلمانی بحرین را به آتش کشیده‌اند.

به گفته شاهادان عینی، جوانان جزیره ستره و از جمله این سه جوان در حال نصب پرچم‌های عاشورایی بر روی منازل مشرف به خیابانها بودند که حوالی ساعت ده سه شنبه شب دو خودروی شخصی به آنان نزدیک شده و تعدادی افراد نقابدار با حمایت نیروهای امنیتی به جوانان حمله کرده و سه تن از آنان را ربودند.

خانواده‌های جوانان ربوده شده با اظهار نگرانی از سلامتی فرزندان خود، اعلام کردند: علی رغم اینکه چهار روز از زمان بازداشت آنان می گذرد هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت و محل نگهداری فرزندانشان ندارند و تنها در ابتدا پیامی از فرزندان خود دریافت کرده‌اند که آنان در یک مرکز امنیتی هستند و تصاویری که وزارت کشور بحرین از این جوانان منتشر کرده است آثار شکنجه بر بدن این جوانان را به خوبی نشان می دهد.
https://taghribnews.com/vdcdox0fzyt05x6.2a2y.html
مرجع : مرآة البحرین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی