تاریخ انتشار۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 233549
روحاني اهل سنت خراسان شمالي

امام خميني بزرگترين منادي وحدت در جهان است

مدرس حوزه علميه اهل سنت اشرفدره از توابع شهرستان رازوجرگلان (خراسان شمالي)گفت: حضرت امام خمینی(ره) منادی وحدت امت اسلامی بودند، امام راحل با تأسی از سیره ائمه اطهار، خواستار هوشیاری همه جانبه جهان اسلام در برابر توطئه های استکبار شدند.
امام خميني بزرگترين منادي وحدت در جهان است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"حاج محمد آخوند محمدي" مدرس حوزه علميه اهل سنت اشرفدره از توابع شهرستان رازوجرگلان در گفتگو با خبرنگار تقريب با تسليت ارتحال امام خميني (ره) بر امت اسلامي افزود: امروز رمز پیروزی و سربلندی مسلمانان جهان اطاعت از رهنمودهای امام راحل است چرا که آن حضرت با به يادگار گذاشتن هفته وحدت تمامی توطئه های استکبار جهانی در جهت ایجاد اختلاف های مذهبی بین مذاهب اسلامی به خصوص شیعه و سنی را خنثی کرد و به مسلمانان عزت و سرافرازی بخشید.
 وي اضافه کرد: همواره خداوند و پیامبرش حضرت محمد(ص) نیز تأکید فراوانی بر اتحاد و یکی بودن مسلمانان جهان داشته اند چرا که امروز تعداد و جمعیت مسلمانان بیش تر از دشمنان اسلام است واینکه هر مسلمانی برعلیه ظالم در هر جای دنیا قیام کند باید بدانیم که آن مسلمان پیرزو خواهد بود چرا که جنگ حق علیه باطل است وحق همیشه پیرزو است.
آخوند محمدي در خصوص برکات انقلاب به مناطق سني نشين به خصوص شهرستان رازو جرگلان نيز گفت: قبل از انقلاب و در دوران حکومت ظالمانه رژیم منفور شاهنشاهی مردم این منطقه از هیچ گونه امکانات رفاهی و خدماتی برخوردار نبودند و بلکه در سخت ترین شرایط زندگی خود را می گذراندند٬ ولی بعد از پیروزی انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سقوط نظام فاسد ستمشاهي ، مردم این منطقه از نعماتی چون، آب شیرین، جاده آسفالت، تلفن، برق، خانه بهداشت، درمانگاه، داروخانه، بانک، دبستان، مدرسه، دبیرستان و... برخوردار شدند.
روحاني اهل سنت رازو جرگلان همچنين اذعان داشت: علمای تشیع و اهل سنت در این منطقه با عملي کردن رهنمودهاي امام راحل، تو انسته اند تا به امروز همانند دو برادر در کنار هم زندگی بکنند،علمای این منطقه فقط به مشترکات یکدیدگر از جمله، خداوند، پیامبر اسلام، قبله واحد، دین اسلام، کتاب واحد و دیگر مشترکات می اندیشند و به شکر خداوند متعال ما هیچ گونه اختلافی نداریم، علمای تشیع و اهل سنت این منطقه فقط در جهت شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گسترش دین اسلام تلاش می کنند و با وحدت و انسحام بی نظیرشان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام می زنند.
مدرس حوزه علميه اهل سنت رازو جرگلان همچنين افزود: امام راحل با مجاهدت های خویش و با وحدت و يکپارچگي مردم آن زمان  توانست اسلام را زنده نمايد و با تولد انقلاب اسلامي، امروز نه تنها موجب عزت و سربلندی ایرانیان در عرصه های بین المللی شده است  بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان را شادمان کرده است،
 
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcdos0xnyt0sk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی