تاریخ انتشار۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 255248
اسماعیل هنیه:

جنگ 22 روزه غزه فرهنگ پایداری و پیروزی را نهادینه کرد

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تأکید کرد که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در سال های 2008 ـ 2009 فرهنگ پایداری و پیروزی را نهادینه کرد و نشانه های آن در جنگ های بعدی و قرارداد مبادله اسرای "وفاداری به آزادگان" که منجر به آزادی صدها اسیر فلسطینی از زندان های صهیونیستی شد، به منصه ظهور رسید.
جنگ 22 روزه غزه فرهنگ پایداری و پیروزی را نهادینه کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "اسماعیل هنیه" با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که نبرد فرقان(نامی که حماس بر روی جنگ سال 2008 غزه گذاشته است) نقطه عطفی میان دو برهه از تاریخ ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن است و مرحله قبل این نبرد خیر بود و مرحله بعد از آن هم خیرهای زیادی به همراه داشت.
 
وی افزود: دولت صهیونیستی نتوانست اهداف مورد نظر خود در نبرد فرقان را محقق سازد، اما در مقابل، ملت فلسطین توانست با پایداری خود اهداف مورد نظر را محقق سازد و قدرت خود را افزایش  دهد و جایگاه خود را تقویت کند.
 
هنیه در ادامه خاطر نشان کرد که 8 سال از نبرد فرقان که در جریان آن رژیم جنایتکار (صهیونیستی) خانواده ها و خیابان ها و مواضع ما را هدف صدها فروند موشک کینه توزانه قرار داد؛ می گذرد؛ روزی که در یک چشم بر هم زدن صدها نفر شهید شدند، اما ملت ما بلافاصله با صبر و پایداری زمام امور را در دست گرفتند و ضمن التیام فوری زخم های خود، حقیقتی را از میان خرابه ها و ویرانی ها به جهانیان ثابت کردند و بر روی اسطوره پوشالی (ارتش شکست ناپذیر رژیم صهیونیستی) خط بطلان کشیدند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: در این جنگ نصر و یاری خداوند به منصه ظهور رسید و ما غبار از روی خود زدوده و شهدایمان را تشییع و زخم های عمیق مان را مداوا کردیم و قدرت خود را بازیافتیم و خداوند هم به ما توفیق داد به آنچه می خواستیم دست پیدا کنیم و وجهه دشمن مان را تخریب کنیم و بدین ترتیب، حماسِ صبر و بردباری توسط ملتی وفادار و مقاومتی پایبند به عهد و پیمان خود رقم خورد.
 
هنیه در پایان تأکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی به این مسأله چشم امید دوخته بود که مردم فلسطین از اطراف مقاومت پراکنده شوند و به همین خاطر، دست به کشتار و بمباران و تخریب زد و جنایت هایی را در حق خانواده ها و شهروندان بی پناه فلسطینی رقم زد، اما فرزندان ملت ما مانند سپری به حمایت از مقاومت پرداختند و از جوانان مبارز خود پشتیبانی کردند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdok0xjyt0kx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی