تاریخ انتشار۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۶:۵۳
کد مطلب : 165040

اتحادیه اروپا و کاخ سفید حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در غزه را محکوم کردند

اتحادیه اروپا حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به یک مدرسه تحت نظر سازمان ملل و همچنین یک بازار شلوغ در غزه را محکوم کرد و خواستار تحقیقات فوری درباره مرگ "غیر قابل قبول" غیرنظامیان شد.
اتحادیه اروپا و کاخ سفید حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در غزه را محکوم کردند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از خبرگزاری فرانسه ، بخش دیپلماتیک اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد: غیر قابل قبول است که غیرنظامیان بی گناه آواره شده که در یک مدرسه مشخص شده از سوی سازمان ملل پناه گرفته بودند، کشته شوند.

این بیانیه در اشاره ای به حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به یک مدرسه زیر نظر سازمان ملل (آنروا) و بازار شجاعیه در نزدیکی شهر غزه ، می افزاید: باید تحقیقاتی با تاثیر فوری درباره این رویدادها انجام شود.

بخش دیپلماتیک اتحادیه اروپا تاکید کرد: اتحادیه اروپا نسبت به وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه عمیقا نگران است و از تمام طرف ها می خواهد که اجازه دسترسی فوری انسانی برای توزیع فوری کمک ها را بدهند.

کاخ سفید: حمله به مدرسه سازمان ملل در غزه قابل دفاع نیست
سخنگوی کاخ سفید حمله به مدرسه سازمان ملل در غزه که در خلال آن ۱۵ نفر کشته شدند را اقدامی غیرقابل قبول و غیرقابل دفاع دانست.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه در کنفرانس خبری حمله به مدرسه آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطین (آنروا) در غزه را محکوم کرد.

این اظهارات در حالی مطرح شده که سخنگوی پنتاگون ارسال سلاح و مهمات به اسرائیل در خلال جنگ غزه را تأیید کرده است.

حمله روز چهارشنبه رژیم صهیونیستی به یک مدرسه زیر نظر آنروا به شهادت دستکم ۱۶ زن و کودک فلسطینی منجر شد.
https://taghribnews.com/vdcdok0fzyt09z6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی