تاریخ انتشار۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 231046

ممنوعیت ورود فلسطینیان به سرزمینهای اشغالی/حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط

ارتش رژیم صهیونیستی ورود فلسطینی های ساکن کرانه باختری و نوارغزه را از سحرگاه امروز چهارشنبه به فلسطین اشغالی ممنوع کرد.
ممنوعیت ورود فلسطینیان به سرزمینهای اشغالی/حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رژیم صهیونیستی که آماده می شود شصت و هشتمین سالگرد تشکیل اسرائیل را جشن بگیرد، ورود فلسطینی ها را به سرزمینهای اشغالی از سحرگاه چهارشنبه تا شامگاه جمعه ممنوع کرد.

پلیس اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد: گذرگاه های میان اسرائیل با کرانه باختری از ساعت یک بامداد چهارشنبه تا نیمه شب جمعه بسته خواهد بود.

غالبا در روزهای تعطیل در اسرائیل، به علل امنیتی و بیم از حملات فعالان فلسطینی به جمعیت های بزرگی که در این مناسبت ها در اسرائیل گردهم می آیند، مرز اسرائیل بسته می شود.

این مراسم از شامگاه سه شنبه آغاز می شود سپس تجمعات در قبرستان ها و بناهای یادبود کشته شدگان در اسرائیل، جای خود را به جشن و سرورهای خیابانی خواهد داد تا شامگاه پنجشنبه شصت و هشتمین سالگرد تشکیل اسرائیل را جشن بگیرند.

از طرف دیگر، فلسطینی ها نیز یکشنبه آینده مراسم "یوم النکبه" یا روز مصیبت را که نشانگر تاسیس اسرائیل و آوارگی صدها هزار نفر است، برگزار می کنند.

خبر دیگر اینکه نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط در شمال شرقی قدس اشغالی حمله و برای متفرق کردن تظاهرکنندگان، گازهای اشک آور شلیک کردند.

 از سوی دیگر در یکی از پارک های شهر قدس یک عملیات با استفاده از سلاح سرد به وقوع پیوست.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که دو نقاب پوش با استفاده از سلاح سرد به پنج اسرائیلی حمله کردند و توانستند به دو اسرائیلی ضربه بزنند؛ پلیس اسرائیل دو نفر را به دلیل مظنون بودن به دست داشتن در این عملیات بازداشت کرد.
https://taghribnews.com/vdcdof0x9yt0sz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی