تاریخ انتشار۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 156644

بیانیه دفتر رسانه ای مجمع تقریب در بیروت در محكومیت ترور اعضای شبكه المنار

تنا – بیروت
نمایندگی خبرگزاری تقریب و دفتر رسانه ای مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیروت اقدام گروههای تكفیری سوریه در ترور اعضای شبكه المنار را محكوم كرد.
بیانیه دفتر رسانه ای مجمع تقریب در بیروت در محكومیت ترور اعضای شبكه المنار
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دفتر رسانه ای مجمع تقریب در بیروت در بیانیه ای اعلام كرد: اعضای گروه المنار در حال پوشش موفقیتها و پیروزیهای ارتش سوریه و آزادی شهرك معلولا بودند كه توسط گروههای تكفیری تروریستی به شهادت رسیدند؛ دفتر رسانه ای مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیروت این جنایت را به شدت محكوم می كند.

"در این بیانیه با اشاره به آیه "وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ فَرِحِینَ بِمَا آَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَلَا هُمْ یحْزَنُونَ" آمده است: جنایت ترور حمزة الحاج حسن، حلیم علوه ومحمد منتش بیانگر وحشیگری گروههای تروریستی جیره خواری است كه از اقصی نقاط جهان برای پوشاندن نور حقیقت به سوریه آمده اند و این در حالی بود كه این سه شهید برای روشن نگه داشتن این نور تلاش كردند.

این بیانیه می افزاید: خون پاكی كه از سوی این شهیدان خاك سوریه را رنگین كرد روح حقیقت و مقاومت در مقابله با تروریسم تكفیری و حامیان آنها را خواهد دمید و صفحات مجد،‌عزت و عظمت دیگری را در تاریخ امت اسلامی به ثبت خواهد رساند.

دفتر رسانه ای مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیروت ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان این سه شهید برای آنها آرزوی بردباری می كند.
https://taghribnews.com/vdcdo90foyt0k96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی