تاریخ انتشار۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 202697

مواد عجیبی که کودک فلسطینی باآن زنده سوزانده شد

شاهدان می گویند که صهیونیست های شهرک نشین در جنایت آتش زدن منزل خانواده "علی دوابشه" کودک شیرخوار فلسطینی در روستای دوما که زنده در آتش سوخت، از مواد اشتعال زا و منفجره نامتعارف استفاده کرده اند.
مواد عجیبی که کودک فلسطینی باآن زنده سوزانده شد
فارس الصرفندی خبرنگار شبکه العالم در گزارشی از روستای دوما در جنوب نابلس گزارش داد: آتش ناشی از انفجار، آهن و فلز موجود در خانه و شیشه های آن را ذوب کرده و سبب ریخته شدن سیمان سقف شده است. بسیاری از مردم بجز شاهدان این آتش سوزی، از حقیقت ماجرا اطلاع ندارند و نمی دانند که این جنایت در واقع یک جنایت عادی نبود.
ظرف سه دقیقه خانه این فلسطینی ویران شد، و زبانه آتش علاوه بر پیکر "علی دوابشه" کودک شیر خوار فلسطینی و اعضای خانواده او همه چیز را سوزاند.
یوسف دوابشه عموی کودک شهید علی دوابشه در حالی که به سقف خانه سوخته شده اشاره می کرد، گفت: به آهن موجود در خانه نگاه کنید که ذوب شده است. ما کارشناس نیستیم و نمی دانیم که برای آتش زدن خانه از چه موادی استفاده شده است اما شک نداریم که بسیار ماده قدرتمندی بود که همه چیز در نتیجه آن سوخته است.
وی خاطرنشان کرد، حجم آتش به اندازه ای بود که کسی نتوانست نزدیک خانه شود. مواد آتش زایی که صهیونیست ها به روی خانه ریخته بودند سبب شده بود که شعله های آتش به رنگ آبی تبدیل شود. ما غافلگیر شده بودیم و مردم نیز که برای خاموش کردن آتش آمده بودند، نمی توانستند به خانه نزدیک شوند هر چقدر که آب به روی آتش می ریختیم بر شدت آن افزوده می شد. از این رو، مردم مجبور شدند که دیگر آب روی آتش نریزند زیرا سبب تشدید آتش و رنگ آن به رنگ آبی تبدیل می شد.
عبدالله بومحمد یکی از شاهدان این جنایت نیز گفت: ماده ای که بر خانه و روی ساکنان آن ریخته بودند ماده بسیار قدرتمند و فاجعه آمیزی بود که سبب آتش سوزی گسترده و ویران شدن کامل خانه شد.
یوسف دوابشه در ادامه درباره این جنایت تصریح کرد: شیشه پنجره ها شکست و ناگهان ماده ای آتش زا همانند بمب آتش زای حاوی مواد شدید شتعال زا، به داخل خانه پرتاب شد، به گونه ای که شعله های آتش ظرف دو یا سه دقیقه همه ساکنان خانه را در بر گرفت.
عبدالله بومحمد نیز به خبرنگار العالم گفت: خانه ما حدود یک کیلومتر با خانه الدوابشه فاصله دارد، اما صدای انفجار مهیبی را شنیدم و با دیدن شعله های آتش که از خانه زبانه می کشید و صدای خودروها و مردمی که وحشت زده در حال فرار بودند به طرف اینجا آمدم. این جنایت به هیچ وجه یک حادثه عادی و طبیعی نبود.
مقامات رژیم صهیونیستی در اقدامی نمایشی این جنایت را محکوم کردند، اما این پرسش مطرح است که صهیونیست های شهرک نشین این مواد غیرمتعارف را در این جنایت از کجا تهیه کرده بودند.
جنایت آتش زدن کودک شیرخوار فلسطینی صبح جمعه، 9مرداد ماه، در منطقه قدیمی دوما در شهر نابلس در شمال کرانه باختری روی داد. سازمان ملل متحد، و کشورهای مختلف دنیا این اقدام اشغالگران را محکوم کردند.
شهرک نشینان صهیونیست پیش از آتش زدن دو منزل فلسطینی ابتدا مواد آتش زا بر روی آن پاشیدند و قبل از فرار از محل حادثه، به زبان عبری شعارهای نژادپرستانه ای مانند "زنده باد انتقام گیری" سر دادند.
https://taghribnews.com/vdcdnx0x5yt0z96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی