تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : 195597

اعتکاف مسلمانان در مسجد الاقصی

اداره قدس و مسجد الاقصی از عموم فلسطینیان خواست تا برای شرکت در مراسم اعتکاف ماه مبارک رمضان، از گوشه و کنار فلسطین خود را به مسجد الاقصی برسانند.
اعتکاف مسلمانان در مسجد الاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سلیمان اغباریه، رئیس اداره قدس و مسجدالاقصی در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: مراسم اعتکاف ماه مبارک رمضان برای زنان و مردان آزاد است و شبستان ها و صحن های مسجد الاقصی برای این منظور آماده شده است.
 
در همین راستا، شیخ عمر الکسوانی، مدیر مسجدالاقصی نیز گفت: اداره اوقاف اسلامی قدس تمام تجهیزات لازم را برای استقبال از نمازگزاران فلسطینی درماه رمضان فراهم کرده است. علاوه بر آن، صدها نفر نیز داوطلبانه  برای نظم دادن به ورود و خروج نمازگزاران در مسجد الاقصی همکاری می کنند.
 
شیخ الکسوانی خاطرنشان کرد: اداره اوقاف درماه مبارک رمضان کمیته هایی برای وعظ و ارشاد و فتوا در مسجدالاقصی تأسیس کرده است و نمازگزاران می توانند از این کمیته ها علاوه بر کلاس های دروس دینی استفاده کنند.
 
وی افزود: انجمن های پزشکی نیز در این مدت برای رسیدگی و معالجه بیماران اورژانسی فعالیت خواهند کرد.
 
مدیر مسجد الاقصی همچنین تأکید کرد: اداره اوقاف اسلامی قدس مراسم اعتکاف را در شبهای ماه مبارک رمضان برگزار می کند، لذا از فلسطینیان قدس و سایر مناطق دور و نزدیک فلسطین درخواست می شود تا برای شرکت در این مراسم خود را به مسجد الاقصی برسانند.
 
https://taghribnews.com/vdcdnk0f5yt0nk6.2a2y.html
مرجع : وکالة الصحافة الفلسطینیة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی