تاریخ انتشار۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۴
کد مطلب : 298494
امام جمعه موقت اشنویه:

​آمریکا و رژیم صهیونیستی باید در حالت انزوا قرار گیرند

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه موقت اشنویه گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید در حالت انزوا قرار گیرند، در اینصورت برنامه های غلط شان خنثی می شود.
​آمریکا و رژیم صهیونیستی باید در حالت انزوا قرار گیرند
ماموستا عبدالله محمودی در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: قدس قبله اول مسلمانان هست و حق کشورهای اسلامی است که به هر نحوی در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی مقابله کنند.

وی افزود: تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب نتایج زیانباری برای استکبار و صهیونیسم دارد به همین خاطر این تصمیم و اقدام شیطانی ترامپ که حدود 40 سال سابقه دارد، توسط هیچ رئیس جمهوری اجرایی نشد.

محمودی اضافه کرد: 80 درصد برنامه های ترامپ اجرایی نمی شود و این تصمیم ترامپ هم از جمله تصمیمات غلطی است که به مرحله اجرا نخواهد رسید.

امام جمعه موقت اشنویه با بیان اینکه ترامپ بعد از صدور فرمان انتقال سفارت آمریکا از "تل‌آویو" به قدس با واکنش تند کشورهای اسلامی، عربی، حتی یهود و مسیحی و بخشی از کنگره و مجلس سنا روبروست، اذعان کرد: مسلمانان جهان وظیفه خود می ‌دانند از فلسطین و آرمان‌ های مسلمانان این منطقه دفاع کنند.

وی تصریح کرد: امروز به لطف الهی نه تنها مسلمانان بلکه جهان غیرمسلمان هم در مقابل این حرکت ترامپ موضع گیری کرده و اجازه نخواهند داد این توطئه عملی شود.

محمودی با تاکید بر ضرورت وحدت و هماهنگی مسلمانان جهان برای مقابله با تصمیم رئیس جمهوری آمریکا گفت: همه مسلمانان جهان باید علیه استکبار جهانی و نظام صهیونیستی بسیج شوند.
https://taghribnews.com/vdcdnj0xoyt0no6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی