تاریخ انتشار۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۰
کد مطلب : 171692
نبیل قاووق:

مقاومت توانسته قدرت خود را تقویت کند

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه جریان ۱۴ مارس باید از ارتش و لبنان در برابر تکفیری ها حمایت کند اظهار داشت: مقاومت پس از سه سال از بحران سوریه توانست قدرت خود را تقویت کند.
مقاومت توانسته قدرت خود را تقویت کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه الیوم السابع، "نبیل قاووق" معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبود یکی از شهدای مقاومت در حسینبه منطقه دویر در جنوب لبنان با اشاره به ادامه حملات تکفیری ها به ارتش لبنان از جریان ۱۴ مارس خواست که ارتش و لبنان در برابر تکفیری ها حمایت کنند و از عناد ورزی دست بردارند.

وی افزود: ارتش لبنان در معرض خطر گروههای تکفیری قرار دارد و این حملات مقطعی نیست بلکه تصمیم خارجی تکفیری به اقدام متوالی ضد ارتش لبنان است.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: حمله تکفیری ها به ارتش لبنان حامیان این گروهها را در شمال لبنان رسوا کرد، کسانی که حامی تکفیری ها هستند همان کسانی هستند که به گروههای تکفیری در شمال لبنان کمک می کنند.

قاووق تاکید کرد: عنادورزی جریان چهارده مارس کافی است. به آنها توصیه می کنیم از این رویه دست بردارند و از ارتش لبنان در مقابله با تکفیری ها حمایت کنند. جریان چهارده مارس نباید به گونه ای برخورد کنند که جنگ عرسال و بریتال اصلا وجود ندارد. ما از چهارده مارس برای عمل به وظیفه ملی و انسانی در دفاع از مردم و آبرویمان در برابر داعش، النصره یا بازماندگان ارتش آزاد اجازه نمی گیریم. همه آنها علیه ارتش و لبنان هستند.

قاووق تاکید کرد: مقاومت پس از سه سال از بحران سوریه توانست قدرت خود را تقویت کند و به حد بالایی از توانایی و قدرت در عرصه لبنان برسد.
https://taghribnews.com/vdcdnf0fxyt0596.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی