تاریخ انتشار۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 156491

دیدار سردبیران سایت علمی مجمع جهانی تقریب مذاهب با آیت الله اراکی

سردبیران سایت علمی مجمع جهانی تقریب مذاهب روز یکشنبه با آیت الله اراکی دیدار کردند .
دیدار سردبیران سایت علمی مجمع جهانی تقریب مذاهب با آیت الله اراکی
در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین اوحدی،معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مختاری، رئیس پژوهشگاه تقریب و سردبیران زبانهای تایی ، مالایی ، اردو ، هندی ، بنگالی ، تاجیکی و روسی در دفتر معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در قم حضور داشتند، آیت الله اراکی با تاکید بر ارتقاء جایگاه سایت گفت : سایت باید جاذبه داشته و از ابزارهای تبلیغاتی و حتی سایتهای دیگر کمک بگیرد تا در بین مردم شناسانده شود .
دبیرکل مجمع جهانی تقریب با اشاره به استقبال مردم از کتابهای تقریبی تصریح کرد : باید مطالب کتابهای تقریبی در سایت گنجانده شود تا مشتاقان بتوانند از انها استفاده کنند .
ایشان با اشاره به اهمیت نقد و بررسی محتوی سایت افزود : جایی برای نقد مطالب داخل سایت در نظر گرفته شود تا مردم بتوانند با نقد این سایت و مطالب تقریبی این سایت نظرات خود را بیان کنند تا بتوانیم از این نظرات در جهت بهبود سطح کیفی این سایت استفاده کنیم.
آیت الله اراکی افزود : معرفی شخصیتهای برجسته تقریبی به همراه آراء و نظرات آنان بسیار مهم می باشد ، همچنین باید ماهیت شوم جریانهای تکفیری و اندیشه های آنان برای مردم تشریح شود تا مردم با افکار شوم آنها آشنا شوند.
خاطر نشان می شود سایت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با آدرس www.taqrib.info در حال حاضر به ۱۸ زبان در حال فعالیت می باشد و دو سال پیاپی در جشنواره رسانه های دیجیتالی رتبه نخست از حیث تنوع مطلب و محتوی را احراز کرده است .
https://taghribnews.com/vdcdn90ffyt0ko6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی