تاریخ انتشار۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 200455

با تهدیدهای تازه ای روبرو هستیم/ مقابل تکفیری‌ها آماده‌ایم

فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه دکترین دفاعی جمهوری اسلامی مبتنی بر بازدارندگی است، گفت: قصد گروهک‌های تکفیری تروریستی نزدیکی به مرزهای کشور است، اما نیروهای مسلح آماده هستند.
با تهدیدهای تازه ای روبرو هستیم/ مقابل تکفیری‌ها آماده‌ایم
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان درجمع دانشجویان سیزدهمین دوره رزم مشترک دانشجویان دانشگاه افسری ارتش گفت: دکترین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاعی و امنیتی و مبتنی بر بازدارندگی است و نیروهای مسلح بر مبنای این نقشه راه، هدفگذاری و برنامه ریزی کرده و در این مسیر حرکت می کنند. یعنی ما قصد حمله به هیچ کشوری را نداریم؛ در جنگ با صدام هم به کشور ما حمله شد و ما از خود دفاع کردیم. ما با ساختن انواع سلاح و تجهیزات و نیروهای آماده بازدارندگی ایجاد می‌کنیم تا هیچ کس خیال خام تجاوز به کشورمان را در سر نپروراند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز ما با تهدیدات تازه ای روبرو هستیم و دشمن متوجه شد که قطب قدرت اسلام از وحدت بین شیعه و سنی در جهان در حال شکل‌گیری است، عراق و افغانستان را اشغال کرد ولی هدف اصلی آنها ایران بود که هرگز موفق نشد و بعد از اینکه در عراق و افغانستان زمین‌گیر شد، راهبرد خود را تغییر داد و راهبرد «مذهب علیه مذهب» را برگزید و در همین راستا گروهک های تکفیری تروریستی را راه‌اندازی کرد تا چهره اسلام را تخریب کند.

امیر پوردستان ادامه داد: این گروهک های تروریستی قصدشان نزدیکی به مرزهای کشور است، اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستند و این اجازه را به هیچ کس نخواهند داد.

وی در پایان گفت: شما خون تازه ای هستید که در رگ های یگان های ارتش جاری می شوید. این لباسی که امروز برتن شما است، دیروز بر تن شهید آبشناسان، شهید صیاد شیرازی و دیگر شهدای عزیزمان بوده است؛ پس ما باید راه آن ها را ادامه دهیم. اگر الان مردم احساس امنیت و آرامش دارند می دانند شما در پادگان ها آماده اید. مسئولین ما هم بعد از خدا و مقام معظم رهبری (حفظه الله) پشتشان به نیروهای مسلح گرم است که در جوامع بین‌المللی با عزت از حقوق ملت ایران دفاع می کنند.

بر اساس این گزارش، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در ابتدای ورود به مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه(ع) نمایشگاه فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش شامل غرفه تصاویر و زندگینامه شهدا و غرفه اِلمان(نماگین) کلاس قرآن، نماز، کتاب و شهادت را افتتاح کرد.  
https://taghribnews.com/vdcdkz0xkyt0zo6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی