تاریخ انتشار۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 260251
مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان:

اجلاسیه نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی در گنبد کاووس برگزار می شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان، گفت: دومین اجلاسیه نماز استان با موضوع «نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی» در گنبد کاووس برگزار می شود.
اجلاسیه نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی در گنبد کاووس برگزار می شود
«قاسم محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گرگان، اظهار کرد: اجلاسیه استانی نماز، زیر مجموعه اجلاسیه های سراسری است و امسال با توجه به اهمیت آسیب های اجتماعی این اجلاسیه در راستای کاهش معضلات اجتماعی برگزار می شود.
به گفته وی؛ این اجلاسیه 8 اسفند ماه مصادف با روز تربیت دینی و امور تربیتی در مصلی نماز جمعه امام جعفر صادق (ع) گنبد کاووس برگزار می شود.
مشاور استاندار گلستان با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاسیه های سراسری نماز در استان ها، اظهار کرد: توجه به نقش ممتاز نماز در کاهش آسیب های اجتماعی از دغدغه های مقام معظم رهبری است که باید مورد اهتمام ویژه مسئولان قرار گیرد.
وی، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای بهتر برگزار شدن این اجلاسیه ها رهنمودهای ارزنده ای دارند.
به گفته وی؛ جمله «موثرترین راه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی ترویج فریضه نماز است، اینکه حتی یک نفر از جوانان و نوجوانان کشور در نماز سهل انگاری نکنند، همت گمارید این امر از بهترین راه ها برای سلامتی معنوی و روحی مردم و جامعه ما است» از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت نماز است.
محمدی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی اصولی برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه، تصریح کرد: «آیت الله نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در گلستان،«محمود مظفر» قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، استاندار گلستان، ائمه جمعه گنبد کاووس، یکی از معاونین وزیر کشور به همراه تعدادی از مقامات استانی و شهرستانی در این اجلاسیه سخنرانی می کنند.
به گفته وی؛ برپایی نمایشگاه عکس و کتاب با موضوع نماز و آسیب های اجتماعی، توزیع بسته فرهنگی، قرائت پیام حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و اجرای برخی برنامه های فرهنگی از دیگر برنامه های این اجلاسیه است.
وی، افزود: این اجلاسیه با حضور بیش از 2 هزار نفر از اقشار مختلف روحانی شیعه و سنی، هیات امنا و خدام مساجد، بازاریان، اصناف، دانشگاهیان، معلمان و تقدیر از همه کسانی که در توسعه فرهنگ نورانی نماز موثر هستند برگزار می شود.
به گفته وی؛ این رخداد فرهنگی فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز و نیز ظرفیتی برای رفع مسائل و مشکلات فرهنگی در جامعه است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان همکاری و تعامل همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی گنبدکاووس را در برگزاری هر چه باشکوهتر دومین اجلاسیه نماز استان گلستان دراین شهرستان ضروری دانست و گفت: توجه مدیران به فعالیت های فرهنگی و مذهبی در کنار دیگر شرح وظایف قانونی، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdkz0xfyt09x6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی