تاریخ انتشار۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : 243151
//دو خبر از یمن//

ارتش یمن پایگاه های عربستان راهدف گرفت/ بازتاب قتل عام روزانه مردم یمن در رسانه های روسی

ارتش و کمیته های مردمی یمن چندین پایگاه و تجمع متجاوزان سعودی در نجران و جیزان را در داخل خاک این کشور هدف قرار دادند.
ارتش یمن پایگاه های عربستان راهدف گرفت/ بازتاب قتل عام روزانه مردم یمن در رسانه های روسی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ارتش و کمیته های مردمی یمن با تکیه بر توان موشکی و توپخانه ای خود، امروز چندین پایگاه و تجمع متجاوزان سعودی را در نجران و جیزان هدف گرفتند.
 
در این عملیات محل استقرار سربازان سعودی در پایگاههای نهوقه، ابوهمدان و السدیس هدف قرار گرفته شد.
 
در همین حال تجمع سربازان و خودروهای نظامیان سعودی در منطقه الخضراء نجران نیز با چندین موشک هدف قرار گرفت و در این حملات شماری از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند.
 
بنابر این گزارش، یگان موشکی و توپخانه ای ارتش یمن، پایگاه های الشبکه، البحطیط و المنتزه عربستان سعودی را نیز هدف قرار داد و نظامیان متحمل تلفات جانی و مالی شدند.
 
بازتاب قتل عام روزانه مردم یمن در رسانه های روسی
 
رسانه های روسی در بازتاب گسترده قتل عام روزانه مردم یمن در عملیات بمب افکن های رژیم سعودی و ائتلاف وابسته به ریاض نوشته اند که این عملیات 18 ماهه در برگیرنده شیوه خاصی است که کشتار غیرنظامیان و نابودی هدفمند زیرساخت ها را شامل می شود.
 
قتل عام های روزانه مردم یمن در بمباران های هوایی سعودی ها و چند کشور عربی منطقه در رسانه های روسی به ویژه شبکه دوم تلویزیون روسیه که گروه خبری ویژه ای را به یمن اعزام کرده است و همچنین خبرگزاری ها، روزنامه ها و پایگاه های خبری بازتاب بسیاری دارد.
 
تارنمای روسی «اینوسمی» در تازه ترین گزارش خود که امروز (یکشنبه) انتشار یافت، نوشت: بمباران های ائتلاف به رهبری سعودی مردم از جمله زنان و کودکان رو قربانی می کنند که به تازگی و پس از توقف مذاکرات طرف های مختلف در کویت، این حمله ها بیشتر نیز شده است.
 
این پایگاه افزوده است: عملیات بمباران یمن از سوی سعودی ها و چند کشور با حمایت کامل آمریکا و انگلیس آغاز شده است تا بلکه عبدربه منصور هادی رییس جمهوری فراری را به قدرت بازگردانند.
 
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه نیز در یک گزارش تصویری، گوشه هایی از 500 روز جنایات رژیم سعودی و ائتلاف جنگی وابسته به ریاض در بمباران و قتل عام مردم یمن و همچنین تداوم مقاومت گسترده مردمی را از این کشور پخش کرد.
 
آناستازیا پوپوا خبرنگار گروه اعزامی این شبکه با حضور در جمع پرشمار تظاهرکنندگان ضد سعودی در صنعا پایتخت یمن گفت که حمله های مداوم ائتلاف سعودی به مردم با هدف بازگرداندن رییس جمهوری فراری سبب شده است، نفرتی عمومی از عبدربه هادی و حامیان خارجی وی بین یمنی ها فراگیر شود.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcdks0xfyt0of6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی