تاریخ انتشار۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 264851

ملادینوف، خواستار رعایت عدالت میان نوار غزه و کرانه باختری شد

فرستاده ویژه سازمان ملل در روند سازش در منطقه خاورمیانه از دولت وفاق ملی خواست، طرح های اصلاح یا کاهش هزینه های خود را به صورت عادلانه میان دو منطقه نوار غزه و کرانه باختری تقسیم کرده و شرایط سخت ناشی از محاصره ساکنان غزه را نیز در نظر بگیرد.
ملادینوف، خواستار رعایت عدالت میان نوار غزه و کرانه باختری شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "نیکولای ملادینوف" با صدور بیانیه ای مطبوعاتی از طرف های مسؤول خواست که راهی برای بحران موجود پیدا کنند.
 
فرستاده ویژه سازمان ملل همچنین اعلام کرد که غزه جزء جدایی ناپذیر کشور آتی فلسطین است و نباید از هیچ تلاشی برای تحقق آشتی ملی واقعی و پایان شکاف داخلی فروگذار کرد.

وی تأکید کرد که مقامات فلسطینی باید به مسؤولیت های خود در مقابله با تشدید اوضاع و پر کردن شکاف روزافزون میان غزه و کرانه باختری که باعث از هم پاشیدگی بیشتر ملت فلسطین می شود، عمل کنند.

ملادینوف همچنین تصریح کرد: من با نگرانی شدید تحولات باریکه غزه را دنبال می کنم؛ اهالی این منطقه طی یک دهه گذشته، 4 جنگ را تجربه کرده اند و اسرائیل، آزادی آنها را به شکل بی سابقه ای محدود کرده است و این قشر از ملت فلسطین با بحران انسانی خطرناکی مواجه هستند و نرخ بیکاری به شدت بالا رفته است؛ وی همچنین به بحران برق و فقدان چشم انداز سیاسی در این منطقه اشاره کرد.

 
https://taghribnews.com/vdcdko0xfyt09j6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی