تاریخ انتشار۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 184652

تأکید اتحادیه جهانی علمای مسلمان بر ضرورت مقاومت ملت فلسطین

اتحادیه جهانی علمای مسلمان در بیانیه ای با اشاره به تجاوزات دشمن صهیونیستی به سرزمین فلسطین و مقدسات آن، بر ضرورت مقاومت همه جانبه ملت فلسطین تأکید کرد.
تأکید اتحادیه جهانی علمای مسلمان بر ضرورت مقاومت ملت فلسطین
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اتحادیه جهانی علمای مسلمان در بیانیه ای دولت ها و ملت های عربی را به حمایت از پایداری ملت فلسطین، امت اسلامی و انسانیت، تا زمان آزادی کامل اراضی اشغالی فلسطین فرا خواند.

این اتحادیه تاکید کرد: سرزمین فلسطین به خصوص قدس شریف در معرض خطرات بی‌شماری از جمله خطر اشغالگری، شهرک سازی و یهودی سازی، قرار دارد که این مسئله نشان می دهد جنگ دشمن صهیونیستی با عرب ها و مسلمانان در واقع نزاع بر سر موجودیت است نه مرزها.

در ادامه بیانیه اتحادیه جهانی علمای مسلمان آمده است: قدس شریف در معرض وحشیانه ترین جنایت ها و تجاوزات صهیونیست های غاصب قرار دارد، حال آنکه مقدس ترین اماکن اسلامی در این شهر قرار دارند. لذا در این شرایط، راهی جز مقاومت همه جانبه برای ملت فلسطین باقی نمی ماند.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان در ادامه بیانیه خود بر وحدت امت اسلامی و عربی و دوری از تفرقه و اختلافات حزبی تأکید کرد و خواستار به کار گیری تمامی امکانات امت اسلامی برای خدمت رسانی به ملت فلسطین و دفاع از قدس شریف شد.
https://taghribnews.com/vdcdko0fxyt0j96.2a2y.html
مرجع : المرکز الفلسطینی للإعلام
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی