تاریخ انتشار۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 236159
روزنامه نگار بحرینی:

شیخ عیسی قاسم در مسیر امام خمینی قدم بر می‎دارد

روزنامه نگار بحرینی تصریح کرد: رهبر شیعیان بحرین همان مسیر امام خمینی (ره) و امام موسی صدر (ع) را می‎پیماید.
شیخ عیسی قاسم در مسیر امام خمینی قدم بر می‎دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "ابراهیم المدهون" روزنامه نگار و فعال سیاسی بحرینی ساکن لبنان در گفت‎وگو با شبکه تلویزیونی العالم، عربستان را حامی و عامل اصلی بحران در این کشور دانست و گفت: با بررسی وضعیت کشورهای عربی و اسلامی به خوبی خواهید دید که بسیاری از سیاستمداران منطقه حامی جریان‎های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره هستند.
 
وی سلب تابعیت از آیت الله "شیخ عیسی قاسم" را جنون آمیز توصیف کرد و اظهار داشت: تعرض به شیخ عیسی قاسم، افزایش حکم حبس شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین از 4 به 9 سال، بازداشت بی دلیل نبیل رجب، رئیس سازمان حقوق بشر این کشور، انحلال مراکز و مؤسسات مذهبی و سیاسی مانند الوفاق، توعیه، رساله و اقدامات این چنینی رژیم آل‎خلیفه که در روزهای اخیر افزایش یافته، غیر منطقی و کاملا نسنجیده است.

این روزنامه نگار بحرینی افزود: سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، نتیجه شکست عربستان در فلوجه، یمن و سوریه است براین اساس آل ‎سعود با ابلاغ دستوری به سران حکومت بحرین درپی افزایش فشار به شیعیان در این کشور است.
 
وی خاطرنشان کرد: شخصیت، مسیر و اهداف "شیخ عیسی قاسم" در رهبری دینی و سیاسی بحرین به  گونه‎ای است که می تواند آن را به شهید صدر در عراق، امام موسی صدر لبنان و امام خمینی (ره) در ایران تشبیه کرد.
 
https://taghribnews.com/vdcdk90xnyt0sf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی