تاریخ انتشار۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : 216557

ممانعت ارتش از ملاقات با «شیخ زکزاکی»/ادامه تظاهرات علیه ارتش

«حسن بالا» عضو جنبش اسلامی نیجریه: مقامات ارتش نیجریه همچنان از صدور مجوز ملاقات خانواده «شیخ زکزاکی» با وی امتناع می کنند.
ممانعت ارتش از ملاقات با «شیخ زکزاکی»/ادامه تظاهرات علیه ارتش
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) «حسن بالا» عضو جنبش اسلامی نیجریه گفت: خبر موثقی از سرنوشت «شیخ زکزاکی» رهبر شیعیان نیجریه که چندی پیش ارتش نیجریه به منزل او یورش برده و وی را دستگیر کرد، در دست نیست.

این عضو جنبش اسلامی نیجریه در بیان علت بی اطلاعی خانواده شیخ زکزاکی از آخرین وضعیت وی اظهار داشت: از آنجایی که مقامات ارتش همچنان از صدور مجوز ملاقات خانواده شیخ زکزاکی با وی امتناع می ورزند، هیچکس از رهبر شیعیان نیجریه در حال حاضر اطلاعی ندارد.

حسن بالا در ادامه سخنان خود به ادامه تظاهرات مردمی در حمایت از شیخ زکزاکی و محکومیت اقدام ارتش اشاره کرده و گفت: مردم نیجریه همه روزه با حضور در خیابان ها به تظاهرات علیه ارتش ادامه می دهند و خواستار آزادی فوری شیخ زکزاکی هستند.

وی در پاسح به سؤالی پیرامون تأثیر احتمالی قتل عام شیعیان بر رویه آنها در آینده، اظهار داشت: سرکوب شیعیان نتیجه ای در بر نخواهد داشت و این اقدامات نه تنها آنها را متوقف نمی سازد بلکه عزمشان برای ادامه حمایت از شیخ زکزاکی را بیشتر می کند.
https://taghribnews.com/vdcdk90x5yt0fk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی