تاریخ انتشار۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : 297657
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(136)

اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره عکسهای تقریبی

جوایز جشنواره عکسهای تقریبی در نشست عمومی دومین روز کنفرانس وحدت به نفرات برگزیده اهدا شد.
اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره عکسهای تقریبی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دکتر "محمد مهدی اسماعیلی" معاون خبر خبرگزاری تقریب با ارائه گزارشی از جشنواره عکسهای تقریبی، گفت: بعد از فراخوانی که برای این جشنواره داده شد، 288 عکاس، 2500 قطعه عکس ارسال کردند.

وی ادامه داد: هیأت داوران در دو مرحله 73 عکس را انتخاب کردند که امروز از 4 نفر از برگزیدگان تقدیر به عمل می آید.

پس از گزارش دکتر اسماعیلی، آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن تبریک به برگزیدگان جشنواره عکس از شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان، لیاقت بلوچ دبیر شورای ملی همبستگی پاکستان، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی رئیس سابق دانشگاه مذاهب اسلامی و رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی  و دکتر متکی معاون بین الملل مجمع تقریب درخواست کرد تا جوایز را به برگزیدگان این جشنواره اهدا کنند.

در این مراسم، از احسان رفعتی داریان دبیر و آقایان فرهاد سلیمانی، ساسان معیری و محمد نوروزی به عنوان داوران این جشنواره تقدیر شد.

نفرات برتر جشنواره عکس به ترتیب، آقایان بهنام صحوی، حسین ولایتی و حسن قائدی بودند؛ در این مراسم همچنین  "حامد نیرومند" به عنوان نفر برگزیده معرفی شد.

جایزه نفر اول، پنج میلیون تومان به همراه یک جلد قرآن و لوح تقدیر جشنواره؛ جایزه نفر دوم، سه و نیم میلیون تومان، یک جلد قرآن و لوح تقدیر جشنواره و جایزه نفر سوم یک میلیون تومان، یک جلد قرآن و لوح تقدیر بود.


 
 
 
https://taghribnews.com/vdcdk50x5yt0n96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی