تاریخ انتشار۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 240082

ادامه پاکسازی نژادی صهیونیست ها علیه فلسطینیان در بیت المقدس

برخی منابع از تخریب منازل فلسطینی‌ها و ادامه شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در راستای پاکسازی نژادی علیه فلسطینیان در بیت‌المقدس خبر دادند.
ادامه پاکسازی نژادی صهیونیست ها علیه فلسطینیان در بیت المقدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روزنامه الرای، هیئت فلسطینی ویژه بررسی امور شهرک‌سازی و مصادره اراضی در بیت المقدس، از افزایش شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی و ادامه جنایات پاکسازی نژادی ضد فلسطینی‌ها و تخریب منازل آنها خبر داد.
 
دفتر ملی دفاع از زمین و مقاومت در برابر شهرک‌سازی اعلام کرد: تایید طرح‌های ساخت صدها واحد مسکونی در شهرک‌های صهیونیست نشین در بیت المقدس و کرانه باختری، در راستای سیاست‌های هدفمند اسرائیل برای افزایش شهرک‌ سازی و یهودی‌سازی قدس و مناطق فلسطینی و مغایر با قوانین و عرف بین المللی است.
 
 این دفتر با تأکید بر ضرورت انتقال پرونده شهرک‌سازی و تخریب منازل به شورای امنیت، اعلام کرد:  این پرونده باید به دادگاه بین المللی کیفری ارجاع داده شود تا با موارد مذکور به عنوان جنایت جنگی- که توقف آن ضروری است- رسیدگی شود.
 
دفتر مذکور در تشریح طرح‌های تصویب شده شهرک‌سازی آورده است: مجوزهای جدیدی برای ساخت 323 واحد مسکونی جدید صادر شده است. این واحدهای جدید در راستای طرح احداث 1200 واحد مسکونی در مناطق واقع میان شهرک گیلو و شهر بیت جالا در جنوب بیت المقدس است.
 
همچنین قرار است که صهیونیست‌ها کار ساخت  57 واحد در شهرک راموت در شمال بیت المقدس، را به زودی اغاز کنند.
 
https://taghribnews.com/vdcdjz0xxyt0oz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی