تاریخ انتشار۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 203281
رئیس هیئت شرعی حزب الله:

اندیشه صهیونیسم با اندیشه امام موسی صدرخنثی می شود/ مقاومت تمام تلاش خود را برای عزت ملت لبنان انجام می دهد

رئیس هیئت شرعی حزب الله تاکید کرد: اندیشه صهیونیسم که بر پایه مبارزه با اسلام است با اندیشه امام موسی صدر که بر مبنای گزاره‌های ناب اسلامی است خنثی می شود.
اندیشه صهیونیسم با اندیشه امام موسی صدرخنثی می شود/ مقاومت تمام تلاش خود را برای عزت ملت لبنان انجام می دهد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ محمد یزبک در سخنانی در سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر و یارانش، الگو قرار دادن اندیشه‌های امام موسی صدر را موجب خنثی سازی تفکرات افراط گرایانه در لبنان دانست و اظهار داشت: مقاومت تمام تلاش خود را برای عزت ملت لبنان انجام می دهد و خواستار محقق شدن خواسته‌های مشروع مردم است.
 
وی به اقدامات ارزشمند امام موسی صدر در لبنان اشاره کرد و گفت: هر چند امام موسی صدر در میان ما نیست اما روح مقاومت وی در میان مجاهدان لبنان پابرجاست.
 
این روحانی لبنانی اقدامات امام موسی صدر را در مسیر احیای عزت ملت دانست و گفت: تمام مشکلات لبنان ناشی از اقدامات سیاستمداران بر اساس طایفه گرایی است. اگر مسؤولان منافع ملی و مردمی را بر منافع حزبی مقدم شمارند، ساختار سیاسی کشور تا حد زیادی اصلاح خواهد شد.
 
عضو ارشد حزب الله در بخش دیگر سخنان خود به مساله فلسطین اشاره و تصریح کرد: حمایت از فلسطین وظیفه هر مسلمانی است و اندیشه امام موسی صدر در کشور موجب بصیرت افزایی در کشور می شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdjs0xfyt0zx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی