تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 174789
آیت الله تسخیری:

تکفیری ها به جان اسلام افتاده اند/هدف تکفیری ها جدا کردن امت از اسلام است

متاسفانه تکفیری ها به جان اسلام افتاده اند و با اعمال تخریبی خود می خواهند علیه مسلمانان قیام کنند و به نام اسلام به اسلام ضربه بزنند.
تکفیری ها به جان اسلام افتاده اند/هدف تکفیری ها جدا کردن امت از اسلام است
به گزارش خبرنگار تقریب، آیت الله "محمد علی تسخیری" روز دوشنبه در دومین روز کنگره جهانی جریان های تکفیری و افراطی از دیدگاه علمای اسلام در قم گفت: برگزاری این نشست بسیار مهم و اساسی است و موجب می شود تا اختلافات از بین رفته و جریان تکفیری ها شفاف سازی شود.

وی گفت: باید از آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله سبحانی به دلیل شکل گیری این همایش قدردانی کنیم و این همایش می تواند نقش موثری در کاهش جریانات تکفیری داشته باشد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام با بیان اینکه همه جلسات ما باید زیر نظر علما باشد گفت: جلسه ای برگزار نکردیم که زیر نظر علمای اسلام باشد و نشان می دهد که این کنفرانس هدف بزرگی دارد که هدف آن بررسی یک مشکل عظیم و بزرگی است که در پدیده تکفیر مجسم شده است.

آیت الله تسخیری ادامه داد: این پدیده از یک عامل داخلی نشات گرفته با کمک عوامل خارجی دیگر و تعدادی از کسانی که خودشان را منتسب به اهل علم می دانند و عامل ایجاد این پدیده شده اند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام گفت: هدف تکفیری ها جدا کردن ملت از اسلام است و اسلام را به چالش بکشانند که باید نسبت به این امر هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه تکفیری ها به جان اسلام افتاده اند و با اعمال تخریبی خود می خواهند علیه مسلمانان قیام کنند و به نام اسلام به اسلام ضربه بزنند.
https://taghribnews.com/vdcdjo0fnyt0556.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی