تاریخ انتشار۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 236186
نماینده مجلس در گفتگو با تقریب:

مهمترین روز برای اتحاد بین مسلمانان روز قدس است/ با جامعه نگری و علم به جنگ تفرقه برویم

نماینده مردم زاهدان درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس برای جهان اسلام، این روز را مهمترین روز برای وحدت و اتحاد بین مسلمین توصیف کرد.
مهمترین روز برای اتحاد بین مسلمانان روز قدس است/ با جامعه نگری و علم به جنگ تفرقه برویم
"علیم یارمحمدی" در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا) از ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس، تقدیر کرد و بیان داشت: این ابتکار بهترین تصمیم و با دید کارشناسی فوق العاده امام(ره) بود.
 
وی افزود: امام خمینی(ره) پیش بینی این روزهای سخت را برای جهان اسلام می کرد؛ در واقع امام چند سال جلوتر از زمان خویش بود و باتوجه به این پیش بینی ها بود که این نامگذاری را برای جمعه آخر ماه مبارک رمضان تعیین کرد.
 
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکیدکرد: مهمترین روز برای اتحاد مسلمین روز جهانی قدس است و هیچ روزی به حساسیت این روز که مربوط به قبله اول مسلمین جهان و مسئله فلسطین است وجود ندارد.
 
وی در ادامه با هشدار نسبت به پیامدهای تفرقه برای جهان اسلام، گفت: باید با جمعه نگری و علم به جنگ تفرقه و افراطی گری برویم؛ اینها گسلهایی هستند که استکبار جهانی برنامه ریزی و طرح ریزی کرده و درحال حاضر در حال پیاده سازی آن هستند ولی قطعا باید با هوشیاری مسلمانان و کشورهای اسلامی و همچنین اهمیت به مسئله بیداری اسلامی در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.
 
گفتگو و تنظیم: امین تهرانی
https://taghribnews.com/vdcdj90x9yt0sf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی