تاریخ انتشار۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۲
کد مطلب : 262411
هنیه:

قانون منع پخش اذان باطل و مردود است

نائب رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تأکید کرد که قانون منع پخش اذان در قدس و فلسطین اشغالی 1948 باطل و مردود است و هرگز اجرایی نمی شود.
قانون منع پخش اذان باطل و مردود است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) "اسماعیل هنیه" روز جمعه در افتتاحیه مسجد عکلوک در شمال نوار غزه تصریح کرد: امت اسلامی و عربی و ملت فلسطین به رغم قوانین نژاد پرستانه دشمن صهیونیستی اذان خواهند گفت.

هنیه ثبات و پایداری نگهبانان و حاضران در مسجد الاقصی را که توانسته اند، طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی را ناکام بگذارند، مورد ستایش قرار داد؛ وی ضمن تمجید از ساکنان فلسطین اشغالی 1948، تصریح کرد که آنها هرگز اجازه اجرا شدن چنین قانون نژاد پرستانه ای را نمی دهند.

هنیه افزود: فلسطینیان در مساجدی که دشمن صهیونیستی تخریب کرده است، اذان خواهند گفت و آن را بهتر از قبل بازسازی می کنند.

هنیه تأکید کرد:هرگونه تصمیم و قانونی که خدشه ای به عقیده و مقدسات اسلامی فلسطین وارد کند، موجب قیام سرتاسری امت اسلام علیه دشمن صهیونیستی خواهد شد و چنین قوانینی هرگز اجرایی نخواهد شد.

وی تصریح کرد: تصویب پیش نویس این قانون نژاد پرستانه در شور اول در کنست رژیم صهیونیستی، پیش زمینه زوال و نابودی این رژیم خواهد بود.

هنیه در پایان از "مانوئل مسلم" عضو هیأت اسلامی مسیحی حمایت از مقدسات فلسطین به خاطر مواضع اخیرش از جمله درخواست از تشکیلات خودگردان برای توقف همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی و تشویق مسیحیان به مقابله با تجاوزات و جنایت های این رژیم قدردانی  کرد.

کنست رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گذشته پیش نویس قانون منع پخش اذان در قدس و فلسطین اشغالی 1948 را در شور اول به تصویب رساند.

به موجب این قانون نژاد پرستانه، استفاده از بلندگو برای اذان در مساجد قدس و فلسطین اشغالی 1948 از ساعت 11 شب تا 7 صبح ممنوع می باشد و کسانی که از این قانون تخطی کنند، به پرداخت 1300 تا 2600 دلار جریمه مالی محکوم می شوند.
 
https://taghribnews.com/vdcdfx0xfyt09o6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی