تاریخ انتشار۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۳
کد مطلب : 245113

آل سعود عامل اصلی تشتت میان مسلمانان است

امام جمعه مهاباد با اشاره به شکایت عربستان از ایران در سازمان ملل متحد گفت: آل سعود عامل اصلی تفرقه و تشتت میان مسلمانان است
آل سعود عامل اصلی تشتت میان مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا عبدالقادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: از بین بردن وحدت میان مسلمانان و ایجاد تفرقه و نفاق در خانه خدا از کارهای آل سعود بوده است و از همین رو امروز جهان اسلام به این نتیجه رسیده که آل سعود از گردونه اسلام خارج است.

وی با بیان اینکه مسئولان عربستان افرادی غافل‌اند، افزود: بزرگترین درد جهان اسلام نیز وجود جریان های تکفیری و ضد انسانی است که به اسم اسلام اما در مسیر منافع مستکبران گام برمی دارند.

امام جمعه مهاباد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه عربستان حرمت جنگ در ماه‌های حرام را می شکند، تصریح کرد: با وجود اینکه خداوند متعال مسلمانان را از جنگ در ماه‌های حرام منع کرده است اما دولت عربستان در این ماه‌ها با مسلمانان وارد جنگ می‌شود.

سهرابی در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت انصاف در خرید و فروش تاکید کرد و گفت: اگر انصاف و اعتماد در بازار باشد شاهد امنیت روانی در جامعه خواهیم بود.
امام جمعه مهاباد ادامه داد: اگر مردم به کسی اعتماد کنند که کالایی را گران نمی‌فروشد حتماً رونق کسب‌‌‌وکار او هم بیشتر خواهد شد.
 
https://taghribnews.com/vdcdfk0xsyt0of6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی