تاریخ انتشار۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 265111
امام جمعه اهل سنت تکاب:

​ترامپ چهره واقعی دولتمردان آمریکایی را نشان داد/ وحدت راهگشای مشکلات جهان اسلام است

امام جمعه اهل سنت تکاب گفت: ترامپ با حمله به سوریه چهره واقعی دولتمردان آمریکایی را به دنیا نشان داد.
​ترامپ چهره واقعی دولتمردان آمریکایی را نشان داد/ وحدت راهگشای مشکلات جهان اسلام است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا جلال مرادی در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: ما از رئیس جمهور آمریکا تشکر می کنیم که با ستیزه جویی‌های خود چهره زشت و پلید دولتمردان کاخ سفید را برای همگان عیان کرد.

وی افزود: این حمله با بهانه مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و در واقع با هدف کمک به تروریست ها انجام شده است.

مرادی اضافه کرد: آمریکا و کشورهای حامی، دشمنان قسم خورده رسول الله هستند و نباید بیشتر از این از آنها انتظار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کشتن افراد بی گناه در آیین پاک اسلام جایز نیست، خاطرنشان کرد: کشتن مسلمانان آن هم با بی رحمی به طور قطع محکوم است، خداوند متعال نیز ما را از قتل نفوس نهی می فرماید، کسی که فردی را به ناحق بکشد همانند این است که تمام عالم بشریت را کشته باشد و کسی که موجب زنده نگه داشتن یک نفر شود مانند این است که احیاگر همه عالم باشد.

امام جمعه اهل سنت تکاب با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت راهگشای مشکلات جهان اسلام است، اظهار کرد: رمز موفقیت و پیروزی در برابر دشمنان پیروی از رهبری بصیر، آگاه، شجاع و شایسته بوده که همواره کشتی انقلاب را از فراز و نشیب‌ها و ناملایمات و سختی‌ها عبور دادند.

مرادی با بیان اینکه اگر وحدت در جامعه ای وجود داشته باشد، موفقیت نیز به خوبی محقق می شود، اظهار کرد: مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب نیازمند حفظ وحدت و انسجام مردم و مسئولان حول محور ولایت است.
 
https://taghribnews.com/vdcdfk0xfyt09f6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی