تاریخ انتشار۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 291617
آیت الله اراکی در جمع تیم رسانه ای اعزامی به بیروت:

رسانه ها نقش مهمی در جریان سازی و بستر سازی در حوزه افکار عمومی دارند/رسانه ها می توانند کمک خوبی برای همگرایی کشورهای اسلامی کنند

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب در جمع تیم رسانه‌ای اعزامی به اجلاس بین المللی علمای مقاومت با بیان اینکه با استفاده از تمام ظرفیت های خود برای تقویت محور مقاومت و تقویت اندیشه تقریب میان علما و کشورهای اسلامی تلاش می کنیم، تأکید کرد که در این شرایط نیازمند همگرایی هستیم که رسانه ها می توانند در این راستا کمک خوبی بکنند.
رسانه ها نقش مهمی در جریان سازی و بستر سازی در حوزه افکار عمومی دارند/رسانه ها می توانند کمک خوبی برای همگرایی کشورهای اسلامی کنند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)  تیم رسانه ای شرکت کننده در کنفرانس علمای مقاومت، عصر دیروز، با آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار کرد.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در جریان سازی و بستر سازی در حوزه افکار عمومی گفت: با رسانه می توان جلوی جنگ را گرفت که البته این کار نیازمند سیاستگذاری و استراتژی رسانه ای و اقدام هماهنگ است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به شرایط خاص منطقه ای و بین المللی گفت: ما در یک جنگ تمام عیار قرار داریم اما نه تنها عقب نشینی نخواهیم کرد، بلکه با استفاده از تمام ظرفیت های خود برای تقویت محور مقاومت و تقویت اندیشه تقریب میان علما و کشورهای اسلامی تلاش می کنیم و در این شرایط نیازمند همگرایی هستیم که رسانه ها می توانند در این راستا کمک کنند.

آیت الله اراکی خاطرنشان کرد: باید ارزیابی درستی از حقیقت ماجرا و اتفاقات واقعی در جهان و نزاع میان جبهه استکبار و جبهه مقاومت داشته باشیم تا بتوانیم به درستی تصمیم بگیریم و عمل کنیم.

وی افزود: هزاران دلیل اعم از تحولات اخیر در منطقه همچون سوریه و عراق بیانگر قدرت جمهوری اسلامی است، امروز حرف اول را در منطقه نه آمریکا که نیروهای مقاومت در منطقه می زنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: امروز قدرت اول منطقه، محور مقاومت است و در این راستا فلسطین برای ما جایگاهی محوری دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر جا ابتکار عمل را در دست گرفته و وارد شده ایم حرف اول و دست برتر را داشته ایم و لازم است که همزمان با فعالیت های عمیق و چند لایه و پیشروی های مقامت، تهاجم رسانه را هم در دستور کار خود قرار دهیم.

 اهالی رسانه در این دیدار به بیان دیدگاه های خود پرداختند و با اشاره به نقش کلیدی رسانه در انعکاس فعالیت های بین المللی، ابتکار مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در اعزام تیم رسانه ای به این همایش را با ارزش و مهم توصیف کردند.
 
https://taghribnews.com/vdcdff0x5yt0n96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی