>> حکام عربستان سعودی سرعقل بیایند و اسلامی و خدایی فکر کنند کرامت و عزت مسلمانان در حج باید حفظ شود | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 234764
​امام جمعه موقت سنندج:

حکام عربستان سعودی سرعقل بیایند و اسلامی و خدایی فکر کنند/ کرامت و عزت مسلمانان در حج باید حفظ شود

امام جمعه موقت سنندج سیاست های حکام آل سعود در خصوص امور حج را محکوم کرد و خواستار واگذاری تولیت این آیین مقدس به همه مسلمانان شد.
حکام عربستان سعودی سرعقل بیایند و اسلامی و خدایی فکر کنند/ کرامت و عزت مسلمانان در حج باید حفظ شود
ماموستا امین راستی در گفت و گو با خبرنگار تقریب از سنندج، اظهار کرد: رژیم آل سعود در حوادث سال 94 با اشتباهات و غفلت هایی که انجام داد موجب شد که هزاران حاجی جان خود را از دست بدهند و این غفلت برای جهان اسلام قابل پذیریش نیست.
وی افزود: فریضه حج در شرایطی امکان اجرا خواهد داشت که کرامت و عزت مسلمانان حفظ شود و امیدوارم روزی برسد که حکام عربستان سرعقل بیایند و به جای تحقق منابع صهیونیسم جهانی، برای تعالی جهان اسلام با مسلمانان دیگر همراه شوند.
امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد:  باید مناسک حج در نهایت امنیت و رفاه و با حفظ عزت و کرامت مسلمانان برگزار شود و کسانی که متولی برگزاری این آیین هستند تمامی موازین را رعایت کنند.

ماموستا راستی افزود: حج متعلق به یک فرد یا گروه و یا یک کشور خاص نیست بلکه متعلق به همه مسلمانان جهان است لذا تولیت حرمین شریفین باید در اختیار همه مسلمانان باشد و حفظ امنیت حجاج در اولویت باشد.

وی اظهار داشت: وضعیت و نیت باطنی حکام آل سعود برای همه مسلمانان روشن است و آنان به عنوان مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به آشوب و ناامنی در منطقه می زنند.

این روحانی برجسته اهل سنت کشور در ادامه سخنان خود بر حفظ وحدت و انسجام امت اسلامی تاکید کردد و گفت: امیدواریم روزی برسد که حکام عربستان صعودی سرعقل بیایند و اسلامی و خدایی فکر کنند و بدانند که صهیونیسم و آمریکا تا زمانی حامی و پشتیبان آنان خواهند بود که منافعشان محقق شود.
https://taghribnews.com/vdcd9o0xoyt0s56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی