تاریخ انتشار۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 224567

حمایت فلسطینیان از حزب الله لبنان

فلسطینیان مقیم سوریه با برپایی تظاهرات در دمشق، مخالفت خود را با تصمیم خصمانه شورای همکاری علیه حزب الله لبنان اعلام کردند.
حمایت فلسطینیان از حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری ها و منابع خبری، فلسطینیان ساکن سوریه که تصاویر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و پرچم این حزب را به همراه پرچم فلسطین و چفیه فلسطینی در دست داشتند با تجمع مقابل اردوگاه یرموک درجنوب دمشق درمحکومیت تصمیم کشورهای عربی ضد حزب الله لبنان شعاردادند سردادند.

 
"ابواحمد فؤاد" معاون دبیرکل جبهه مردمی فلسطین در حاشیه این تظاهرات به شبکه المنار گفت: بی شک مردم فلسطین و سوریه همیشه حامی مقاومت لبنان بوده اند  و حزب الله لبنان نیز با مبارزات شجاعانه خود ثابت کرده است که درمسیر درست حرکت می کند و مدافع حقوق ملت فلسطین است.
 
ابو احمد فؤاد، اقدام شورای همکاری در تروریست خواندن حزب الله را با تشدید انتفاضه قدس مرتبط دانست و افزود: برخی کشورهای عربی که ملتهای خود را سرکوب می کنند، گردهم آمدند تا نام حزب الله را درفهرست گروههای تروریستی بگنجانند، درحالیکه با این کار خدمتی بزرگ به دشمن صهیونیستی کرده اند.
 
"علی الشهابی" عضو کمیته مردمی فلسطین نیز گفت: تروریست خواندن حزب الله تصمیمی آمریکایی است و شورای همکاری خلیج فارس، شورای همکاری صهیونیستی – آمریکائی است و هیچ ارتباطی با ملتهای عرب ندارد زیرا کسانی که حزب الله را تروریست می خوانند ، دشمنان ملتهای عرب هستند.
 
 
 
 
 
 
 
 
/ پايان خبر /
https://taghribnews.com/vdcd9o0x5yt0xk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی