تاریخ انتشار۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 259569
جبهه العمل اسلامی:

ایران از روز اول انقلاب در کنار مظلومان جهان ایستاده است

جبهه العمل اسلامی لبنان فرارسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و تأکید کرد که ایران از روز اول در کنار مظلومان و مستضعفان جهان ایستاده است.
ایران از روز اول انقلاب در کنار مظلومان جهان ایستاده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جبهه العمل اسلامی لبنان فرارسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به حضرت آیت الله خامنه ای، دکتر حسن روحانی، محمد جواد ظریف، ملت ایران و محمد فتحعلی سفیر ایران در بیروت تبریک گفت.

در این پیام آمده است: ایران از روز اول انقلاب در کنار مظلومان و مستضعفان جهان ایستاده و به حمایت از مسائل حق طلبانه به ویژه مساله فلسطین در برابر ظلم و طاغوت رژیم صهیونیستی می پردازد و دست یاری خود را به سوی ملت مظلوم فلسطین دراز کرده است.

این جبهه افزود: جمهوری اسلامی ایران با همه توان و امکانات و شیوه های مشروع سیاسی، معنوی، رسانه ای، مادی و لجستیکی به همبستگی از ملت فلسطین می پردازد چرا که اعتقاد دارد، اسلام برای پشتیبانی از مظلومان و مستضعفان و یاری و حمایت آنان بدون توجه به دین و مذهب و نژاد آمده است.

العمل اسلامی لبنان از مقامات ایرانی به دلیل ایستادگی در کنار محور مقاومت در منطقه به ویژه مقابله با دشمن صهیونیستی تروریستی کینه توز تقدیر کرد و اظهار داشت: این کشور همچنین در برابر تروریسم تکفیری که درصدد تجزیه پیکر امت اسلامی و مخدوش کردن چهره دین اسلام و مسلمانان بر اساس طرح صهیونیستی ـ آمریکایی است، با قدرت ایستاده است.
 
https://taghribnews.com/vdcd9n0xnyt0kk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی