تاریخ انتشار۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 258867

حمله وحشیانه 400 عنصر پلیس رژیم صهیونیستی به زندان "نفحه"

رئیس هیأت رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطین تأکید کرد که اوضاع اسرای فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی به شدت وخیم است و در تمامی بخش های زندان حالت آماده باش اعلام شده است.
حمله وحشیانه 400 عنصر پلیس رژیم صهیونیستی به زندان "نفحه"
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "عیسی قراقع" شب گذشته در گفتگوی تلفنی با "الرساله نت" تصریح کرد که نزدیک به 400 پلیس صهیونیست مسلح، در واکنش به حمله یک اسیر فلسطینی به نام "خالد سیلاوی" به زندانبان صهیونیست، به شکل وحشیانه ای به زندان نفحه حمله کردند.
 
وی افزود: رژیم صهیونیستی این زندان را به صورت کامل به محاصره خود درآورده و این منطقه را منطقه ممنوعه نظامی اعلام کرده است و حتی به وکلا و طرف های دیگر هم اجازه ورود به این زندان به منظور کسب اطلاع از حوادث جاری در داخل آن را نمی دهد و در حال حاضر به بخش های 2 و 12 حمله کرده است.
 
قراقع تأکید کرد که رژیم صهیونیستی به شکل وحشیانه ای به تمامی اسرای دربند زندان نفحه حمله می کند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.
 
گفتنی است که "خالد سیلاوی" از اهالی شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه روز چهارشنبه در واکنش به اقدامات یگان سرکوب اسرای فلسطینی "متسادا" که دو روز قبل به زندان نفحه حمله کرده بود، یک زندانبان صهیونیست را در این زندان صحرایی با ضربات چاقو زخمی کرده بود.
 
 
https://taghribnews.com/vdcd9j0x5yt0kj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی