تاریخ انتشار۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 201364

تظاهرات گسترده مردم یمن در اعتراض به جنایات عربستان

هزاران نفر از مردم یمن، با برگزاری تظاهرات گسترده در صنعا، باردیگر جنایات عربستان در یمن و سکوت جامعه بین‌المللی درقبال این تجاوزات را محکوم کردند.
تظاهرات گسترده مردم یمن در اعتراض به جنایات عربستان

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شرکت‌کنندگان در تظاهرات روز جمعه صنعا با در دست داشتن پرچم‌ یمن و پلاکاردهایی، ادامه تجاوزات ظالمانه عربستان به ملت مظلوم یمن را محکوم کردند.
 
شرکت‌کنندگان باسردادن شعارهایی در محکومیت تجاوز عربستان به یمن و کشتار زنان و کودکان بی گناه یمنی، از سکوت جامعه بین المللی درقبال جنایات ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی ابراز تعجب کردند.
 
تظاهرکنندگان یمنی اعلام کردند که عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن این امکان را دارد که گزینه‌های استراتژیک خود را در پاسخ به توطئه‌های خبیثانه کشورهای عضو ائتلاف سعودی اجرایی کند.
 
یمنی‌ها همچنین هدف خود از برگزاری این تظاهرات را اعلام مخالفت با تجاوزات و طرح‌های استعماری عربستان علیه یمن و پایداری با ایمان و عقل خود در برابر حملات وحشیانه ائتلاف سعودی عنوان کردند.
 
در بیانیه‌ای که در پایان این تظاهرات صادرشد، آمده است: عربستان با بمباران شهرها و محاصره چند ماهه مرتکب وحشیانه‌ترین جنایت‌ها علیه مردم شجاع یمن و موجب وخیم‌تر شدن اوضاع انسانی شده است و تلاش می‌کند پایداری مردم یمن را به چالش بکشد.
 
در این بیانیه آمده است: به هیچ‌وجه نمی‌توان این تجاوز وحشیانه را توجیه کرد و مردم یمن هرگز در مقابل این تجاوز ساکت نخواهند نشست؛ لذا هرکس این تجاوز را تایید کند شریک متجاوزان در این جنایات است و باید مجازات شود.
 
تظاهرکنندگان یمنی بر لزوم تحقیقات بین‌المللی درخصوص جنایات‌ عربستان و مزدوران این کشور و ایفای حق مردم یمن در پاسخ به حملات عربستان تاکید کردند.
 
https://taghribnews.com/vdcd9f0xoyt0zs6.2a2y.html
مرجع : سبا نت
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی