تاریخ انتشار۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 242972

معرفي ایران در نمايشگاه بین‌المللی کتاب دمشق

رایزنی فرهنگی كشورمان در سوریه با شركت در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دمشق به معرفي فرهنگ و ادب ایران اسلامی پرداخت.
معرفي ایران در نمايشگاه بین‌المللی کتاب دمشق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دمشق، سوم شهریورماه با حضور 75 ناشر داخلی و با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران در سوریه، نمایندگی جامعةالمصطفی (ص) العالمیه در سوریه، مرکز فرهنگی و چند ناشر از کشور لبنان گشايش يافت.
 
رایزنی فرهنگی كشورمان به دعوت وزارت فرهنگ و رئیس کتابخانه ملی سوريه در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه کتاب بین‌المللی دمشق شرکت و با بیش از 300 عنوان کتاب فرهنگی، دینی و هنری میزبان کتاب‌دوستان و علاقه‌مندان به فرهنگ و ادب ایران اسلامی شد.
 
خانم نجاح العطار و هیأت همراه ضمن حضور در غرفه رایزنی فرهنگی ایران از مشارکت جدی و موثر ایران در تمامی عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی سوریه تشکر و از اینکه ایران در حوزه‌هاي فكر و اندیشه نیز در کنار دوستان و هم‌پیمانان سوری خود است ابراز خرسندی كرد.
 
انور حبیبی، وابسته فرهنگی کشورمان طي سخناني، بازگشت مجدد نمایشگاه بین‌المللی کتاب دمشق به رویدادهای فرهنگی مهم را استمرار راه و خط مقاومت دانست و برگزاری چنین نمایشگاهی در شرایط دشوار را نشان دهنده عزم راسخ دولت و ملت غیور سوریه به مقاومت در برابر جهل و نادانی و افراط گرایی بيان كرد.
 
همچنين، در حاشیه بازدید معاون فرهنگی رئیس جمهور سوریه از غرفه رایزنی فرهنگی ايران، کتابی ارزشمند از میراث و آثار باستانی کشورمان که به ثبت جهانی رسیده و به صورت فاخری به زیور چاپ در آمده است به وي اهداء شد.
 
بنابر اعلام اين خبر، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دمشق به مدت 10 روز  ويژه فرهنگ‌دوستان و علاقه‌مندان به كتاب و كتابخواني داير است.
 
https://taghribnews.com/vdcd5x0xxyt0on6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی