تاریخ انتشار۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : 291879
ويژه نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها//(115)

تبلیغ معارف صحیح قرآن و اهل بیت(ع) در دستور کار معاونت قرآن وعترت وزارت ارشاد

تنا – اختصاصی
معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد تبلیغ معارف صحیح قران و تبلیغ معارف و اموزه های صحیح اهل بیت را دستور کار مهم معاونت تحت مدیریت خود دانست.
تبلیغ معارف صحیح قرآن و اهل بیت(ع) در دستور کار معاونت قرآن وعترت وزارت ارشاد
عبدالهادی فقهی‌زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در غرفه خبرگزاری تقریب در حاشیه بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات گفت: اعتقاد دارم قران و اهل بیت به طور انحصاری اختصاص به يكي از دو مذهب عمده اسلامی یعنی شیعه و سنی ندارد بلکه قرآن بین اهل سنت و تشیع مشترک است واهل بیت هم جزو مفاخر شیعه وسنی محسوب می شوند.
 
فقهی‌زاده با یادآور شدن حدیث « النَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلَامِنَا لَاتَّبَعُونَا » اظهار داشت: ما وظیفه داریم از تبلیغ آموزه ها و معارف ناب اهل بیت که تفسیرصحیح قران محسوب می شود هرگز کوتاهی نکنیم و همیشه بر فرمایش امام رضا(ع) اهتمام بورزیم.
 
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اقدامات این معاونت در زمینه پیشبرد آرمان تقریب مذاهب تاکید کرد:این معاونت در زمینه تقریب مذاهب تبلیغ معارف صحیح قران و تبلیغ معارف و اموزه های صحیح اهل بیت را دردستور کار خود دارد وقصد داریم در زمینه اهل بیت که تاکنون در این زمینه فعالیت کمتری صورت گرفته با حس همگرایی با امت اسلامی وبدون تحریک احساسات و حساسیتهای مذهبی اموزه های مشترک قران و حدیث وعترت طاهره را در قالب صحیحی عرضه کنیم.
 
https://taghribnews.com/vdcd5f0xnyt0nj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی