تاریخ انتشار۲۸ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 26230

سازمان های اسلامی وضعیت مسلمانان در آمریکا را بررسی می کنند

شماری از سازمان های اسلامی در امریکا در نشستی، بررسی وضعیت مسلمانان در این کشور را آغاز کردند.
سازمان های اسلامی وضعیت مسلمانان در آمریکا را بررسی می کنند
به گزارش تقریب به نقل از پایگاه خبری اسلام الیوم، در این نشست دو روزه که از دیروز شنبه آغاز شده است  شورای روابط اسلامی آمریکایی،  جمعیت های اسلامی آمریکای شمالی، سازمان اداره اسلامی و سازمان پیمان اسلامی حضور دارند.
سازمان های اسلامی آمریکا در بیانیه خود اعلام کردند  یکی از اهداف نشست شان بررسی بحران ایجاد شده در این کشور در مورد ساخت مسجد "منهتن" و بررسی راه های مبارزه با تعصب دینی و افزایش احساسات ضد اسلامی در آمریکاست . 
شرکت کنندگان در این نشست همچنین تاکید کردند که با وجود همه اهانتهایی که به اسلام و مسلمانان در امریکا می شود، آنها ساخت مرکز اسلامی نیویورک را تایید می کنند.
از نکات حاشیه ای در رابطه با ساخت این مرکز درخواست  "جولی مینی" رئیس شورای شهر "منهتن"، است که از ناظران طرح ساخت مرکز اسلامی نیویورک خواسته است با اختصاص جایگاهی برای یهودیان و مسیحیان در این مرکز، آن را به مرکز گفت و گوی ادیان تبدیل کنند.
وی که ماه ها پیش موافقت خود را با ساخت این مرکز اعلام کرده بود در ادامه تصریح کرد: به منظور بررسی پیشنهاد تبدیل مرکز اسلامی نیویورک به مرکز گفت و گوی ادیان، در هفته ها ی آینده با "فیصل عبد الرئوف" امام جماعت مسجد اسلامی نیویورک دیدار می کند .

https://taghribnews.com/vdccxiqi.2bqe18laa2.html
مرجع : اسلام الیوم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی