تاریخ انتشار۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 156904

تکفیر و افراط گرایی مردود است

اسقف انطاکیه تأکید کرد: حق مردم سوریه است که در کشور خود از امنیت برخوردار باشند و جوامع بین المللی باید عواملی که باعث هجرت مردم ما از سرزمینهایشان می شود را از میان بردارند.
تکفیر و افراط گرایی مردود است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "يوحنا عاشر يازجي" اسقف انطاکيه و شرق روم گفت: نجات سوریه از بحران کنونی بر گفتگوی سازنده استوار است تا حاکمیت و وحدت سرزمینهای آن را حفظ کند و در برابر منطق خشونت و افراط گرایی و تروریسم و تکفیر، منطق حقیقت را به کار گیرد.

وی در ادامه تأکید کرد: حق مردم سوریه است که در کشور خود از امنیت برخوردار باشند و جوامع بین المللی باید عواملی که باعث هجرت مردم ما از سرزمینهایشان می شود را از میان بردارند.

يازجي خاطر نشان ساخت: ما پیوسته منطق گفتگو و صلح را قبول داشته و منطق رعب و وحشت و مهاجرت و افراط گرایی را مردود می دانیم.

اسقف انطاکيه افزود: اگر ما منطق درگیری و مقابله به مثل را رد کنیم بدان معنی نیست که در برابر کسانی که به انسانیت و مقدسات ما بی حرمتی میکنند تسلیم شده ایم.

وی با تأکید بر لزوم به کارگیری منطق محبت بین انسانها گفت: باید از تفرقه و خشونت و افراط گرایی دوری کرد و به سوی همزیستی و اتحاد رفت.
https://taghribnews.com/vdccxeqs02bqpo8.ala2.html
مرجع : سانا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی