تاریخ انتشار۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 204306

تجمع اعتراض آمیز مردم لندن در مخالفت با رژیم صهیونیستی

تنا-لندن
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفری رسمی به بریتانیا با دیوید کامرون در ساختمان نخست وزیری این کشور واقع در داونینگ استریت دیدار میکند.
تجمع اعتراض آمیز مردم لندن در مخالفت با رژیم صهیونیستی

سازمان همبستگی با فلسطینیان در لندن از مردم دعوت کرد تا چهارشنبه علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی  در مقابل دفتر دیوید کامرون تظاهرات کنند.
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا) از لندن سازمان همبستگی با فلسطینیان و بسیاری دیگر از سازمان های ضد جنگ وهواداران فلسطین از مردم خواسته اند تا در روز ورود بنیامین نتانیاهو به لندن در اعتراض به جنایات او در غزه مقابل دفتر نخست وزیر بریتانیا دست به تجمع اعتراض آمیز بزنند.
این گروه های مخالف اسراییل همچنین گفته اند :نتانیاهو یک قاتل وجنایت کار جنگی است که از مدت ها قبل باید برای مجازات اعمالش به پشت میله های زندان می رفت.
به گزارش خبرنگار تقریب از لندن نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است در سفر رسمی به بریتانیا چهارشنبه با دیوید کامرون در ساختمان نخست وزیری این کشور واقع در داونینگ استریت دیدار کند.
گروه های مخالف اسراییل که از مدت ها قبل اعتراض خود را نسبت به این سفر اعلام کرده بودند ،در روزهای اخیر فشار خود را بر دولت افزایش داده ودر اطلاعیه های گوناگون مردم را به برگزاری این تجمع اعتراض آمیز دعوت می کنند.

رژیم صهیونیستی تابستان گذشته با حملات هوایی خود به غزه موجب کشته شدن دست کم 2200 فلسطینی شد که گفته می شود بیش از 500 نفر آنان کودک بودند.
همچنین بر اساس آمارهای رسمی سازمان های حقوق بشری بیش از 500000 نفر در غزه در جریان این جنگ، بی خانمان وآواره شدند .
سازمان حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) نیز در گزارشی به آسیب های شدید روحی به کودکان غزه در جریان این حملات اشاره کرده و گفته است دست کم 400000 هزار کودک فلسطینی در غزه نیاز به درمان وحمایت های روحی دارند.

دولت محافظه کار انگلیس همواره از حامیان رژیم صهیونیستی بوده وهیچگاه حاضر به محکوم کردن جنایت های اسراییل علیه مردم فلسطین نشده است.

 
https://taghribnews.com/vdccx0qie2bqx18.ala2.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی