تاریخ انتشار۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 180619

نامه رهبر انقلاب ترویج بی واسطه اسلام شناسی در جهان است

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: اسلام شناسی بی‌واسطه از سوی جوانان سدی در برابر دشمنان اسلام است .
نامه رهبر انقلاب ترویج بی واسطه اسلام شناسی در جهان است
آیت‌الله سید محمد‌علی علوی‌گرگانی صبح امروز در دیدار با رئیس شورای انجمن امام علی(ع) و جمعی از دانشجویان کشور گرجستان، با تأکید بر وحدت مسلمانان اظهار داشت: خداوند انسان­‌ها را به‌صورت دسته دسته و قبیله‌ای آفریده است و فردی با گفتن شهادتین و وحدانیت خداوند مسلمان می­‌شود.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به وجود مسلمانان از فرق مختلف افزود: خداوند می­‌فرماید همه مسلمانان بعد از گفتن شهادتین با یکدیگر برادر می‌شوند.

این مرجع دینی شیعیان جهان در ادامه تنها امتیاز و درجه‌بندی مسلمانان را تقوا دانست و گفت: اطاعت از فرمان خداوند زمینه رشد تقوا در مسلمانان است و هرکس تزکیه بیشتری داشته باشد به خداوند نزدیکتر است.

آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با همه مسلمانان جهان و جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمنی با نظام جمهوری اسلامی، دشمنی با همه مسلمانان جهان است.

این مرجع دینی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی افزود: اسلام شناسی بی‌واسطه از سوی جوانان سدی در برابر دشمنان اسلام است که سبب نرسیدن آنها به اهدافشان می‌شود.

استاد حوزه علمیه با دعوت همه مسلمانان جهان به مقابله با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: هدف و منظور دشمن این است که ما را تحت سیطره و تسلط خود قرار دهد.

https://taghribnews.com/vdccsxqso2bq4e8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی