تاریخ انتشار۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 190113

تصحیح برداشت های نادرست از اسلام در آمریکا

مسلمانان بخش مرکزی ایالت ویسکانسین آمریکا از غیرمسلمانان دعوت کردند تا به منظور آشنایی بیشتر آنان با دین اسلام و مسلمانان، در مسجد نور شهر مارشفیلد حاضر شوند.
تصحیح برداشت های نادرست از اسلام در آمریکا

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، گردهمایی مسلمانان و غیرمسلمانان ایالت ویسکانسین آمریکا به همت جمعیت اسلامی ویسکانسین مرکزی، شنبه 12 اردیبهشت در مسجد نور شهر مارشفیلد برگزار می شود.
در این مراسم، اصول بنیادین اسلام برای غیرمسلمانان تشریح و برداشت های نادرست رایج در مورد اسلام پاسخ داده خواهد شد.
 "عاصف حسین"، از اعضای انجمن مسلمانان مسجد نور مارشفیلد گفت: خشونت‌ برخی گرو‌ه‌های تروریستی که به نام اسلام جنایت می‌کنند، اخبار رایج رسانه‌ها شده و برداشت های نادرست از دین اسلام را گسترش داده است.
 
وی افزود: ما امیدواریم این برنامه بتواند مردم را در یک گفت‌وگوی آزادانه سهیم کند تا تصور بهتری از ایدئولوژی اسلام ایجاد شود و تصورات نادرست در مورد این دین از بین برود.
 
حسین گفت: اسلام حدود یک میلیارد و ششصد پیرو در سراسر جهان دارد و دومین دین بزرگ و پرسرعت‌ترین دین در حال رشد جهان است اما از آنجا که تنها افراط‌ گرایان در اخبار دیده‌ می‌شوند، بسیاری از مردم تصور می‌کنند که اسلام مروج خشونت و تروریسم است که این تصوری غلط است.
 
وی با اشاره به تصورات نادرست زیادی که از دین اسلام در رسانه‌ها وجود دارد گفت: یکی از مهمترین این تصورات ، مخالفت دین اسلام با آزادی بیان است. این درحالی است که مسلمانان ویسکانسین مرکزی، سال‌ها است با آرامش در کنار پیروان سایر ادیان زندگی می‌کنند.
 
این فعال مسلمان گفت: بسیاری از مردم این منطقه و همچنین بسیاری از سازمان‌ها در مورد اسلام و فرهنگ اسلامی سوالاتی دارند که این مراسم به شناخت آن‌ها در این زمینه کمک خواهد کرد.
 
https://taghribnews.com/vdccsxqs12bqos8.ala2.html
مرجع : Marshfield News Herald
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی