تاریخ انتشار۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 169117
تمام سلام:

بزرگترین مسئولیت ما مبارزه با تکفیر است

نخست وزیر لبنان تأکید کرد: با هجوم گروه های تکفیری به لبنان و خاورمیانه، بزرگترین مسئولیت ما مبارزه با این گروه های تکفیری و محافظت از وطن است.
بزرگترین مسئولیت ما مبارزه با تکفیر است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "تمام سلام" نخست وزیر لبنان، در مراسم معارفه شیخ "عبداللطیف دریان"، مفتی جدید این کشور، ضمن تبریک به شیخ دریان و آرزوی توفیق برای انجام وظیفه وی در سمت جدید، گفت: تمام نگاه های مردم لبنان متوجه دار الفتوا است تا نقش دینی خود را در مذهب اهل سنت ایفا کند و مواضع جدید خود را در مورد گفتگوی اسلام و مسیحیت اعلام نماید تا همچنان باب گفتگو به روی همگان باز باشد.

وی افزود: اسلام ما، دین محبت و تسامح است اما امروزه مورد تهاجم گروه های تکفیری فاسد و ظالم قرار گرفته است که زنان و کودکان بی گناه را به قتل و آوارگی می کشانند؛ آنان اعمالی را انجام می دهند که نه دین آن را می پذیرد و نه عقل سلیم.

سلام خاطرنشان کرد: این گروه های تکفیری از ضعف ملت ها سوء استفاده کرده و با نام اسلام، شرارت های خود را انجام می دهند؛ به طوری که اکنون این شرارت ها به لبنان و شهر عرسال نیز رسیده است.

نخست وزیر لبنان با تأکید بر اینکه ما در مقابل این تکفیری ها هرگز آرام نخواهیم نشست، خاطرنشان کرد: دولت لبنان با استفاده از نیروهای مسلح و ارتش این کشور، با پدیده تروریسم مبارزه می کند چرا که بزرگترین مسئولیت ما مبارزه با تکفیر است. علاوه بر اینکه دار الفتوا نیز مسئولیت مهم تری در ارشاد مردم و معرفی اسلام صحیح دارا می باشد.

تمام سلام تأکید کرد: منطقه خاورمیانه منشأ تمدن انسانی است که در طی صدها سال، مسلمانان و مسیحیان با یکدیگر همزیستی مسالمت آمیز داشته اند؛ مسیحیان لبنان نیز صاحب خانه اند و همراه با پدران ما این کشور را به وجود آورده اند.
https://taghribnews.com/vdccsoqsm2bqes8.ala2.html
مرجع : آسیا نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی