تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 272617

راهپیمایی گسترده مردم مالزی به مناسبت روز جهانی قدس و تجمع مقابل سفارت آمریکا

مردم مالزی امروز پس از اقامه نماز جمعه در کوالالامپور پایتخت این کشور جنوب شرق تظاهراتی به مناسبت روز جهانی قدس، اندیشه ماندگار امام خمینی (ه) برگزار و ضمن تجمع مقابل سفارت آمریکا، همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.
راهپیمایی گسترده مردم مالزی به مناسبت روز جهانی قدس و تجمع مقابل سفارت آمریکا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این تظاهرات که از مسجد 'تابونگ حاجی' در خیابان 'تون رزاق' آغاز و تا سفارت آمریکا ادامه داشت، رهبران گروه های سیاسی، قشرها، نژادها و ملیت های مختلف مقابل سفارت آمریکا تجمع و به ارائه دیدگاه های خود در مورد فلسطین و لزوم وحدت کشورهای اسلامی در مورد فلسطین پرداختند.

راهپیمایان که تعداد آنها از سال های گذشته بیشتر بود، در مسیر بین مسجد 'تابونگ حاجی' تا سفارت آمریکا شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لعنت بر آمریکا و اسرائیل، زنده باد فلسطین و زنده باد اسلام سر دادند و پلاکاردهایی در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی با خود به همراه داشتند.

در این تظاهرات که اعضای تشکل های غیر دولتی، مؤسسات، احزاب سیاسی و مردم عادی مالزی حضور داشتند، سخنرانان تأکید کردند که در روز قدس گردهم آمده اند تا همسبتگی خود را با مردم فلسطین اعلام کنند.

سخنرانان همچنین خواستار تحریم کالاها و شرکت های وابسته به رژیم صهیونیستی و یا کالاهایی شدند که با سرمایه صهیونیست ها در جهان تولید می شود و از مسلمانان جهان خواستند با شرکت در این تحریم، فشار اقتصادی به رژیم اشغالگر قدس را افزایش دهند.

 
https://taghribnews.com/vdccsiqim2bqme8.ala2.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی