تاریخ انتشار۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۰۳
کد مطلب : 164310
امام جمعه اهل سنت جرگلان:

نجات غزه باید دغدغه اصلی کشورهای اسلامی باشد

امام جمعه اهل سنت جرگلان گفت: امروز تمامی مسلمانان و سران کشورهای اسلامی وظیفه دارند برای حمایت از برادران خود به پاخیزند و در برابر رژیم سفاک صهیونیستی قیام کرده و با متحد شدن، دست دشمنان اسلام را از رسیدن به اهداف شوم کوتاه کنند.
نجات غزه باید دغدغه اصلی کشورهای اسلامی باشد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد، "حاج آخوند صمدی" امام جمعه اهل سنت جرگلان در گفتگو با خبرنگار تقریب،اظهارداشت: امروز ما شاهد هستیم که مجامع بین المللی در برابر جنایات اسراییل غاصب سکوت کرده و هیچگونه اقدامی علیه این حملات ددمنشانه اسراییل منحوس نمی کنند بنابراین این ظلم آشکار، این پیام را به مسلمانان می رساند که دشمنان اسلام دست در دست هم داده و با یکدیگر متحد شده اند که مسلمانان را از بین ببرند و ما مسلمانان باید توطئه های دشمنان را با متحد شدن و انسجام بیش از پیش خنثی کرده و اجازه ندهیم بیشتر از این به برادران و خواهرانمان خیانت شود.

آخوند صمدی با اشاره به ضعیف بودن رژیم منحوس صهیونیستی در برابر اسلام ومسلمانان اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند اگر هرکدام از مسلمانان یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزند، اسرائیل را سیل خواهد برد.

وی تصریح کرد: اسراییل با حملات گسترده به غزه و کشتار کودکان بی گناه و آحاد مردم غزه فقط ضعف و ناتوان بودن خود را در قبال عظمت اسلام به اثبات می رساند و ما شاهد هستیم که مردم مظلوم غزه فقط با سنگ از خود دفاع می کنند و قدرت و تمام امکانات آنها توکل کردن به الله تعالی است و این باعث شده که رژیم صهیونیستی سفاک هرگز نتواند مردم فلسطین را مغلوب کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز سکوت بعضی کشورهای عربی در برابر جنایت و کشتار بیرحمانه مردم بی گناه غزه ، بزرگترین خیانت به اسلام محسوب می شود و باید این سران کشورهای عربی به خودشان بیایند و از عذاب الهی بترسند و با اعتراض به سازمان های حقوق بشر و مجامع بین المللی به خاطر جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی از حقوق مردم مظلوم غزه دفاع کنند.

آخوند صمدی همچنین با اشاره به رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) در خصوص روز قدس گفت: روز قدس، روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر نمی توانند به ممالک اسلامی زور بگویند، روزی است که اسلام را باید احیا کرد، روز حیات اسلامی است، روز آزادی مستضعفان و مردم مظلوم فلسطین از رژیم منحوس صهیونیستی است.

امام جمعه اهل سنت جرگلان نامگذاری جمعه آخرین ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را اقدامی بسیار ارزشمند از سوی امام راحل خواند و اظهارداشت:روز جهانی قدس روز دفاع از ارزش های دینی و همبستگی مسلمانان است.

خطیب جمعه اهل سنت جرگلان افزود: وظیفه هر مسلمانی است تا در مقابل جنایات اسراییل علیه مردم مظلوم غزه بی تفاوت نباشد چراكه بی تفاوتی باعث گستاخی دشمنان خواهد شد و امروزبزرگترین وظیفه مسلمانان برای نجات مردم غزه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس است که این حضور بار دیگر پیکره پوشالی رژیم کفار صهیونیستی را به لرزه در خواهد آورد و اتحاد جهانی مسلمانان را برای از بین بردن دشمنان اسلام هچون رنگین کمانی به نمایش خواهد گذاشت.
https://taghribnews.com/vdccs0qsx2bqe18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی