> فلسطین، تجسم بی عدالتی رژیم صهیونیستی است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 184219
جبران باسیل:

فلسطین، تجسم بی عدالتی رژیم صهیونیستی است

وزیر امور خارجه لبنان ضمن انتقاد ازعملکرد ائتلاف بین المللی ضد داعش گفت: آنچه امروز علیه مردم منطقه صورت می گیرد، نتیجه سکوت بین المللی در برابر جنایتهای رژیم صهیونیستی است.
فلسطین، تجسم بی عدالتی رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان که به ونزوئلا سفرکرده است در دیدار با "دلسی رودریگز" همتای ونزوئلایی خود، مراتب تردید خود را نسبت به نیت واقعی ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش اعلام کرد.

وی افزود: آنچه امروز علیه مردم منطقه از جمله عراق و سوریه و فلسطین و لبنان صورت می گیرد، نتیجه سکوت بین المللی در برابر جنایتهای وحشیانه و غیر انسانی گروه های تروریستی است.

باسیل با اعلام اینکه مسئله اول و مرکزی ما فلسطین است و این کشور تجسم ظلم و بی عدالتی رژیم صهیونیستی گفت: علاوه بر تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به منطقه و نقض حاکمیت سرزمینها، آنچه امروز ما را در لبنان می ترساند جنایتهای مکرر گروه های تروریستی است.

وزیر امور خارجه لبنان، ضمن قدردانی از موضع حمایت جویانه ونزوئلا از لبنان و منطقه گفت: ما از وجود ونزوئلا در شورای امنیت برای تثبیت اصول و قوانین بین المللی در مورد حقوق مردم یک کشور در تعیین سرنوشتشان و عدم دخالت خارجی در امور داخلی کشورها و احترام به حق حاکمیت آنها بهره می بریم.

رودریگز هم به نوبه خود مراتب حمایت همیشگی کشورش از مسائل عربی و اسلامی را  اعلام کرد.
https://taghribnews.com/vdccs0qso2bq4i8.ala2.html
مرجع : سانا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی